Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@12:48:19 GMT

۴خوراکی برای سلامت مردان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۹۰۹

۴خوراکی برای سلامت مردان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یک رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامتی مطلوب ضروری است، اما آیا به اندازه کافی از غذا‌های خاصی که برای بدنتان ضروری است می‌خورید؟ اختلال جنسی، بهبود ماهیچه‌ها بعد از ورزش، افسردگی، اختلال شناختی، ناباروری و موارد دیگر را می‌توان با خوراکی‌ها کنترل کرد:

ماهی قزل آلای وحشی

‌کمبود ویتامین D ممکن است به درمان بسیاری از  اختلالات جنسی مردانه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ در مجله Dermato-Endocrinology منتشر شد، دریافت مقدار کافی ویتامین D ممکن است با کاهش آسیب عروقی ناشی از التهاب، خطر ابتلا به مشکلات جنسی را به حداقل برساند.

گردو

گردو منبع عالی اسید‌های چرب امگا ۳، آنتی اکسیدان‌ها و مواد شیمیایی گیاهی است که ممکن است برای سلامت مغز مفید باشد. این مواد مغذی برای کمک به دفع افسردگی و حفظ عملکرد شناختی موثر بوده اند.   بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ در مجله تغذیه منتشر شد، گردو همچنین با استرس اکسیداتیو و التهاب که به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می‌شود مقابله می‌کند. یک نصف فنجان گردو ۲.۷ گرم چربی امگا ۳ را تأمین می‌کند. این مقدار بیش از مقدار توصیه شده روزانه است.

شیر کاکائو

بر  اساس مطالعه محققان بخش تغذیه، ورزش و علوم بهداشتی در دانشگاه واشنگتن مرکزی در النسبورگ، واشنگتن، که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، شیر شکلات می‌تواند یک نوشیدنی بازیابی موثر و مقرون به صرفه برای بسیاری از ورزشکاران استقامتی باشد. شیر شکلات کم چرب دارای نسبت ۴ به ۱ کربوهیدرات به پروتئین است که مشابه بسیاری از نوشیدنی‌های تجاری است. همچنین مایعات و سدیم مورد نیاز را برای کمک به بهبودی بعد از تمرین تأمین می‌کند. این مطالعه نوشیدن شیر شکلات را بلافاصله بعد از ورزش و دوباره دو ساعت بعد توصیه می‌کند.

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر هستند و حاوی مواد مغذی گیاهی هستند که می‌تواند از قلب شما محافظت کند، با خستگی مبارزه کرده و احساس خوبی را در شما حفظ کند. اما مردان بیشتر از زنان به این ترکیب نیاز دارند. وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که مردان روزانه ۲ فنجان میوه و ۲ تا ۳ فنجان سبزیجات بخورند. در هر وعده غذایی نیمی از بشقاب خود را با میوه و سبزیجات پر کنید. طرف دیگر را برای غلات کامل و پروتئین‌های با کیفیت خوب مانند لوبیا و آجیل، مقادیر متوسط ​​ماهی و مرغ و گهگاه گوشت قرمز و لبنیات نگهدارید

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۵/۱۱) آموزش آمپول زدن صحیح به خود و دیگران واکسن فایزر و مادرنا گران شد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۵/۱۰) نامه نمکی به رهبر معظم انقلاب برای تعطیلی ۲هفته ای

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افسردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید