Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیین بزرگداشت شهید حسن ترکمان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینه گلزار شهدای دارالرحمه شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا محمد مهدی جاوید مشاور امور مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان فارس در این مراسم اظهار داشت: عالی‌ترین کار‌ها را می‌توان با اخلاص رقم زد، اما اگر غیر از اخلاص هر عمل دیگری داشته باشیم از آخرت بهر‌ه‌ای نخواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت دوازدهم عنوان کرد: ایشان نکته‌ای را فرمودند که «اگر کسی برای خدا کار کرده باشد، نباید نگران باشد که دیگران تمجید کنند یا نه»، اما متاسفانه گیر ما این است که دوست داریم از ما تعریف کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنچه می‌تواند ما را به نتیجه برساند "اخلاص در عمل" است و خیلی هم سخت است.

او شاخصه شهید و شهادت را کار مخلصانه برای خداوند و ایمان مضاعف عنوان کرد و گفت: عالی‌ترین کار‌ها را می‌توان با اخلاص رقم زد، اما اگر غیر از اخلاص هر عمل دیگری داشته باشیم از آخرت بهر‌ه‌ای نخواهیم برد.

جاوید شهید ترکمان را در شمار ده‌ها هزار شهید بااخلاص معرفی و خاطرنشان کرد: اخلاص سبب تاثیرگذاری اقدامات می‌شود و همه شاهد بودیم که فعالیت‌های این شهید اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام جاوید با اشاره به ویژگی‌های ممتاز اخلاقی شهید ترکمان از وی به عنوان پیرو واقعی ولایت فقیه یاد کرد.

او گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به درستی گفتند که امروز، قرارگاه حسین بن علی (ع)، ایران است و از این رو، جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌ماند؛ با این نگاه، شهید ترکمان در راه دفاع از حرم جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

او همچنین تصریح کرد: امروز در حساس‌ترین موقعیت انقلاب قرار داریم و هجمه بی‌سابقه جهانی و مخالفان انقلاب از مدت‌ها پیش شروع شده وامید است دولت منتخب که به زودی مستقر می‌شود، با تمام توان و قدرت تلاش کند.

در این آیین، برخی مدیران کل حراست دستگاه‌ها و ادارات دولتی و نظامی، انتظامی و امنیتی نیز حضور داشتند.

شهید حسن ترکمان شهید مدافع حرم جمهوری اسلامی از کارمندان صدیق و انقلابی شرکت آب منطقه‌ای فارس بود که شامگاه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ هنگام بازگشت از محل کار مورد سوء قصد قرار گرفت و در حوالی منزل به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرامیداشت شهید ترکمان شهید مدافع حرم شیراز شهید ترکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود