Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، استفان دوجاریک گفت: ما منتظر حکم دادگاه اسرائیل درباره محله شیخ جراح در این هفته هستیم، اما موضع ما مشخص است و قوانین بین المللی شهرک سازی را مردود می داند و بیرون کردن فلسطینیان را از منازلشان را مجاز نمی داند.

پیش تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد از حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیستی علیه فلسطینیان در محله شیخ جراح در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مناطق کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس بویژه منطقه باب‌العامود و محله شیخ جراح از آغاز ماه مبارک رمضان شاهد حملات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی بوده است که این مساله موجب درگیری ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شد.

دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی اوایل سال جاری حکم تخلیه شماری از خانواده های فلسطینی را از محله شیخ جراح در قدس اشغالی صادر کرده بود که با مخالفت اهالی این محله مواجه شد.

گروه های مدافع شهرک سازی ها مدعی هستند این منازل در اراضی متعلق به یهودیان بنا شده است؛ موضوعی که فلسطینی ها آن را رد می کنند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی محله شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

رژیم اشغالگر برای دویست و دومین روز متوالی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه و محله ها، منازل و تجمعات آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، منابع خبری فلسطین عصر امروز پنجشنبه از شهادت ۵ نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در اثر بمباران یک خانه در شهر رفح در جنوب نوار توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر امروز با بمباران تجمع شهروندان فلسطینی در خیابان صلاح الدین در مرکز نوار غزه، چهار فلسطینی دیگر را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر را مجروح کرده است.

در شمال نوار غزه  نیز توپخانه اسرائیل محله های الزیتون ، تل الهوا ، شیخ عجلین و رمال جنوبی را هدف گلوله قرار داد و ۱۰ فلسطینی از جمله ۳ کودک را زخمی کرد.

۲۰۲ روز جنگ در غزه به روایت آمار و ارقام

صهیونیست‌ها ۳۱۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شدند

۳۴۳۹۵ نفر به شهادت رسیدند

 ۷۷۲۹۳ نفر زخمی شدند

۷۲ درصد شهدا و مجروحان جنگ زن و کودک هستند

۷۰۰۰ نفر مفقود و زیر آوار هستند

۱۰۹۲۰۰۰ نفر به خاطر آوارگی و بی‌سرپناهی به بیماری‌های مسری مبتلا شدند

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله