Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@13:45:26 GMT

ارشا اقدسی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۴۵۰

ارشا اقدسی درگذشت

ارشا اقدسی بدلکار سرشناس سینمای ایران که بر اثر سانحه رانندگی در حین یک فیلمبرداری در پروژه ای در بیروت تحت درمان بود، درگذشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی که مشغول کار در پروژه‎ای در بیروت بود، هنگام بازسازی صحنه تصادف دچار سانحه شد و باوجود تلاش پزشکان طی ۷۲ ساعت گذشته لحظاتی پیش درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در حادثه تصادف رانندگی ضربات شدیدی به مهره های کمر و گردن این بدلکار محبوب وارد شده بود که شدت جراحات در نهایت منجر به فوت او شد.

اقدسی در یک دهه گذشته برای پرش از برج میلاد تا حضور و برنامه های شگفت انگیز در خندوانه و اجرای جلوه های ویژه میدانی بسیاری از پروژه های معروف تلویزیون و سینمای ایران به چهره ای دوست داشتنی بدل شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بدلکار ایرانی سانحه تصادف ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن