Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد کیلینی با  یوونتوس تمدید شد

جورجو کیلینی مدافع تیم فوتبال یوونتوس قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه ایتالیایی تمدید کرد. قرارداد قبلی کاپیتان ۳۶ ساله بیانکونری‌ ماه جولای به پایان رسیده بود.

کیلینی از سال ۲۰۰۴ عضو یووه بوده و در ۵۳۵ بازی با پیراهن بیانکونری، ۳۶ بار گلزنی کرده است.این مدافع ایتالیایی توانست با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) شود.

مارسی و سویا خواهان ماکسیموویچ

دو باشگاه مارسی فرانسه و سویای اسپانیا برای خدمت گرفتن نیکولا ماکسیموویچ مدافع صرب تیم ناپولی با هم رقابت می‌کنند.

این بازیکن ماه جولای ناپولی را ترک کرد و ظاهراً بر سر مبلغ دستمزد با مارسی به توافق رسیده است، اما این باشگاه فرانسوی برای تامین بودجه خرید او باید چند بازیکن خود را بفروشد. در این میان سویا هم علاقه‌مند به خرید این مدافع ۲۹ ساله شده است.

گونزالس به فیورنتینا پیوست

نیکو گونزالس مهاجم آرژانتینی فصل گذشته اشتوتگارت روز دوشنبه آزمایش‌های پزشکی فیورنتینا را پشت سر گذاشت و با قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۵ به این تیم پیوست.

مذاکره لورکوزن با پاری سن ژرمن بر سر کهرر

باشگاه بایرلورکوزن برای جذب تیلو کهرر بازیکن پاری سن ژرمن با این تیم وارد مذاکره شد.این بازیکن خواستار ترک فرانسه است، اما ممکن است او برای باشگاه بوندس لیگایی گران باشد.

انتقال قرضی زیرکزی به اندرلخت

زیرکزی بازیکن جوان تیم بایرن مونیخ فصل آینده را به صورت قرضی در اندرلخت بلژیک سپری خواهد کرد.

به محض اینکه بایرن مونیخ جزئیات قرارداد را حل و فصل کند این بازیکن ۲۰ ساله راهی بروکسل می‌شود تا در آزمایش‌های پزشکی اندرلخت شرکت کند.

احتمال تمدید قرارداد گریلیش با استون ویلا

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار اسکای اگر کار انتقال جک گریلیش ستاره استون ویلا به منچسترسیتی این هفته  انجام نشود او قرارداد جدیدی با ویلا امضاء خواهد کرد.

مدافع منچستر یونایتد خواهان خروج از اولدترافورد

براندون ویلیامز مدافع تیم منچستر یونایتد مایل است یک فصل به صورت قرضی به تیم دیگری بپیوندد.

مصدومیت الکس تلس باعث شده در دفاع چپ فرصتی برای این بازیکن به وجود بیاید، اما این بازیکن ۲۰ ساله خواستار بازی در ترکیب اصلی است.

چلسی از خرید لوکاکو ناامید نشده است

باشگاه چلسی انگلیس هنوز از بازگرداندن روملو لوکاکو مهاجم سابق خود به استمفوردبریج ناامید نشده است.

مهاجم تیم ملی بلژیک که در مقطع قبلی در باشگاه چلسی درخشان ظاهر شد در حال حاضر یکی از بازیکنان بسیار خوب تیم اینتر میلان، قهرمان سری آ، است.

نیوکاسل به جمع مشتریان آرون رمزی اضافه شد

باشگاه نیوکاسل در تماس با یوونتوس درباره امکان جذب آرون رمزی پرس و جو کرده است. در حال حاضر گفت و گو‌ها بین دو طرف غیر رسمی است و هنوز هیچ مذاکره‌ای درباره این انتقال صورت نگرفته است.

ناپولی همچنان به دنبال مدافع لیورپول

باشگاه ناپولی هنوز هم خواهان خرید کاستاس تسیمیکاس مدافع یونانی تیم لیورپول است.

بازیکن تیم ملی یونان در باشگاه لیورپول نیمکت‌نشین اندی رابرتسون بود و ممکن است همین موضوع باعث شود به دنبال چالش جدیدی باشد.

موافقت اورتون با جدایی خامس رودریگز

به گزارش لیورپول اکو خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی تیم اورتون اجازه پیدا کرد قبل از بسته شدن پنجره  تابستانی نقل و انتقالات این تیم را ترک کند.

این بازیکن ۳۰ ساله در برنامه‌های رافا بنیتس سرمربی جدید اورتون جایی ندارد و اگر پیشنهاد مناسبی برسد با جدایی او موافقت خواهد شد.

باشگاه آث میلان از مشتریان جدی این بازیکن است. او سال گذشته از رئال مادرید به اورتون پیوست.

رقابت اتلتیکو با آرسنال برای جذب لائوتارو  مارتینز

در حالی‌که باشگاه آرسنال خود را علاقه‌مند به جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تیم اینتر نشان داده بود، اتلتیکومادرید هم برای خرید این مهاجم آرژانتینی ابراز تمایل کرد.

این تیم اسپانیایی در نظر دارد مبلغ ۹۰ میلیون یوروی مدنظر اینتر را برای این بازیکن ۲۳ ساله بپردازد.

فصل گذشته مارتینز در ۳۸ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند و به اینترمیلان کمک کرد پس از ۱۱ فصل به عنوان قهرمانی سری آ دست پیدا کند.

پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی آرسنال برای دروازه بان شفیلد یونایتد

پس از انتقال قرضی مت برایان سنگربان استرالیایی باشگاه آرسنال انگلیس به برایتون توپچی‌ها دنبال خرید یک دروازه بان جدید هستند. میکل آرتتا سرمربی آرسنال رمزدیل دروازه‌بان تیم شفیلد یونایتد را پسندیده و حاضر است برای خرید او ۳۰ میلیون پوند هزینه کند.

فرصت یک ساله منچستریونایتد برای متقاعد کردن هالند

باشگاه منچستر یونایتد یک سال زمان دارد تا ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند را متقاعد کند که این باشگاه مقصد مناسبی برای او است.

پیش بینی می‌شود این مهاجم نروژی سال ۲۰۲۲ دورتموند را ترک کند، اما او به تیمی خواهد رفت که به دنبال قهرمانی در رقابت‌های داخلی و اروپایی باشد.

انتقال تریپیر بستگی به دالوت دارد

انتقال مدافع تیم ملی انگلیس از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد هنوز مسکوت مانده است. این تیم ابتدا باید وضعیت دیوگو دالوت مدافع خود را مشخص کند.

آث‌میلان دالوت را می‌خواهد، اما شروط من یونایتد برای این انتقال چهار و نیم میلیون یورو برای انتقال قرضی به اضافه بند خرید قطعی است.

غیبت هری کین در تمرینات تاتنهام، تقویت شایعات جدایی

قرار بود هری کین امروز پس از تعطیلات تابستانی برای انجام یک سری آزمایش‌ها از جمله تست کرونا به تاتنهام برگردد، اما کاپیتان ۲۸ ساله به باشگاه برنگشت تا شایعه پیوستن او به منچسترسیتی بیش از پیش قوت بگیرد. سیتی برای خرید او مبلغ هنگفت ۱۶۰ میلیون یورو پیشنهاد کرده است.

اینتر همچنان به دنبال آلونسو

باشگاه اینترمیلان هنوز هم علاقمند است مارکوس آلونسو مدافع تیم چلسی را به خدمت بگیرد.

قهرمان ایتالیا از مدت‌ها قبل به دنبال این بازیکن ۳۰ ساله بود. قرارداد فعلی آلونسو با چلسی سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و اینتر آماده است قرارداد خود را با این بازیکن نهایی کند، اما آن‌ها برای تامین ۲۰ میلیون یورو باید چند بازیکن خود را بفروشند.

تمایل وستهام برای خرید میلینکوویچ

نیکولا میلینکوویچ مدافع تیم فیورنتینا مورد توجه تیم وستهام قرار گرفته است.

این بازیکن ۲۳ ساله وارد آخرین سال قرارداد خود شده و وستهام در نظر دارد با استفاده از این موضوع با مبلغی کمتر از ارزش واقعی اش او  را به خدمت بگیرد.

کورت زوما مدافع چلسی هم  یکی دیگر از گزینه‌های وستهام است، اما چکش‌ها حاضر نیستند مبلغ ۲۵ میلیون پوند مدنظر چلسی برای این بازیکن را بپردازند.

کابایرو در راه بازگشت به اسپانیا

ویلی کابایرو، دروازه بان چلسی ممکن است به زودی با مالاگا به فوتبال اسپانیا بازگردد. به گزارش مارکا این دروازه بان پیشکسوت در قراردادش بندی دارد که به او اجازه می‌دهد به لالیگا بازگردد.

توافق اومتیتی با بارسا برای جدایی

ساموئل اومتیتی بازیکن ۲۷ ساله تیم بارسلونا توافق کرد که به صورت قرضی از این تیم جدا شود. بارسا می‌خواهد اومتیتی و چند بازیکن اصلی خود را بفروشد تا پیش از شروع فصل جدید در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

پیشنهاد قرارداد جدید رئال به بنزما

به گزارش‌ای بی سی، کریم بنزما قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضاء خواهد کرد. قرارداد بنزما سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، اما قرارداد او یک سال دیگر و تا سال ۲۰۲۳ تمدید می‌شود.

مذاکره داوینسون سانچز با سویا

مدافع تیم تاتنهام با باشگاه اسپانیایی سویا وارد مذاکره شد. سویا این بازیکن ۲۵ ساله را جانشین مناسبی برای ژول کوند می‌داند که به نظر می‌رسد در راه پیوستن به چلسی است.

سانچز فصل گذشته از ترکیب اصلی تاتنهام بیرون ماند و فصل آینده نیز سرنوشت مشابهی در انتظار او است زیرا این تیم در حال حاضر به دنبال کریستین رومرو مدافع آتالانتا است.

بیشتر بخوانید

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ۵ شاه ماهی نقل و انتقالاتی اروپا در نقل و انتقالات تابستانی منچسترسیتی برای خرید کین سقف تعیین کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات هری کین کریم بنزما نقل و انتقالات تابستانی منچستر یونایتد میلیون یورو دروازه بان مدافع تیم برای خرید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!