Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:35:42 GMT

کمک دولتی به پرسپولیس را ثابت کند و جایزه بگیرید!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۵۰۱

کمک دولتی به پرسپولیس را ثابت کند و جایزه بگیرید!

ابراهیم شکوری با کنایه می‌گوید اگر کسی کمک وزارت ورزش به پرسپولیس را ثابت کند، ۵۰ برابر آن رقم را به او خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر شایعات پیرامون حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس به حدی در فضای هواداری رقیبان این تیم زیاد بوده که به بازتاب آن به رسانه‌های رسمی نیز رسیده و این بار نوبت به ابراهیم شکوری رسید تا در مقابل محمدحسین میثاقی به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت مالی سرخپوشان توضیح داد: روزی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم همان روز اعلام کردیم ۷ میلیون پول در حساب بود با بدهکاری بالا و کارگزاری که ۸۰ درصد را پرداخت کرده بود و صرف قرارداد برانکو، قرارداد بازیکنان، هزینه های باشگاه و ... شده بود. ما روز یکشنبه وارد باشگاه شدیم و روز جمعه بازی داشتیم و حتی لباس هم نداشتیم. اما ما دست به دست هم دادیم و مشکلات را پشت سر گذاشتیم و فکر کنم مردم و هواداران از ما راضی بودند و فکر کنم این مهمترین دستاورد ما بود.

 

او با اشاره به شرایط کارگزار گفت: ما کارگزاری داشتیم که کلیه فضاهای درآمدزایی و سایت و توییتر و اینستاگرام و تلگرام در اختیار کارگزار بود. صفر تا صد باشگاه در اختیار کارگزار بود و این کارگزار هم طبق قرارداد به تعهداتش عمل کرد و شاید قرارداد بد بسته شد. ما دو راه داشتیم که تیم را رها کنیم و بگوییم پول نداریم که این برای تیمی که در فینال باخته، کار درستی نبود. ۳۰٪ از مطالبات فصل گذشته بازیکنان و آپشن‌های فصل گذشته باقی مانده بود.

 

شکوری در مورد استقراض قرمزها اظهار داشت: آقای سمیعی مبلغی را قرض کردند و ما قرض روی قرض نیاوردیم و قرض کردیم تا بدهی پرداخت کنیم. این بدهی باتوجه به پشتوانه فینال آسیا بود و این جزو اختیاراتی بود که مجمع به مدیرعامل داده بود.

 

وی با اشاره به شایعات فضای مجازی و اظهارات رقبای پرسپولیس گفت: من به بقیه تیم‌ها حق می‌دهم مقابل پرسپولیس قرار بگیرند چون پرسپولیس چهار دوره قهرمان لیگ شده و میخواست برای پنجمین دوره بجنگد. این برای فصل آینده هم هست که میخواهیم شش دوره قهرمان لیگ شویم. بازیکنان ما عاشق پرسپولیس هستند و نه تنها بازیکنان بلکه کارمندان هم همینطور.

 

دفاع چپ سابق سرخ ها در ادامه به امکانات باشگاه پرسپولیس گریزی زد و در این باره نیز توضیح داد: امکانات پرسپولیس بیشتر نیست، کارمندان ما یا جان و دل کار می‌کنند. از آقا یحیی تا کسی که چمن را کوتاه می‌کند همگی مراقب چمن هستند و به همین خاطر است که شرایط تمرینی ما نسبتا بیشتر است. همه تیم‌ها مشکل دارند اما ما در بوق و کرنا نمی‌کنیم. بعضی وقت‌ها پاداش داده نشده و بعضی وقت‌ها حقوق و حتی بعضی موقع ها لباس. ما این فصل طراحی لباس کردیم و لباسی داشتیم که شاید یک سری نقاط ضعف و قوت داشته باشد، اما به هر حال طراحی شده است.

 

بخش دیگر صحبت‌های شکوری به اقدامات مدیریت جدید پرسپولیس در این باشگاه مربوط بود: فکر کنم کسانی که فوتبالی هستند، می‌دانند فوتبال در درون زمین است. شاید مسائل امکانات هم اثر داشته باشد اما سی هفته است و از بیرون چه کاری می‌شود کرد که داخل زمین نمی‌شود انجام داد؟ طبیعی است که بخواهند جلوی ما را بگیرند اما آنها فکر نمی‌کردند که در این شرایط سخت، پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی بتواند قهرمان لیگ برتر شود. شاید هر باشگاهی جای ما بود کمرش خم می‌شد و می‌شکست. فکر می‌کنم تعاملی که در همه ارکان باشگاه بود خیلی به ما کمک کرد. ما وارد باشگاه شدیم و سیستم اداری و نامه نگاری چندان مناسب نبود، ما معاون حقوقی را مستقر کردیم که در حال تلاش هستند و پرونده‌ها ساماندهی شده‌اند که همه کارها را می‌کند و همچنین آقای صدری که از وقتی به ما اضافه شد به ما کمک کرد که از این شرایط عبور کنیم.

 

او صحبت هایش در این قسمت را با تعیین یک جایزه به پایان رساند: اگر کسی مدعی است که کمکی از وزارت ورزش به پرسپولیس شده، بیاورد باشگاه و من ۵۰ برابر آن را می‌دهم.

پرسپولیس تهران ابراهیم شکوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید

سگ‌سانان زیرراسته‌ای از گوشتخواران هستند. گرگ، روباه و شغال هر سه شبیه سگ هستند یعنی پوزه‌ای دراز، باریک و استوانه‌ای شکل دارند. تعداد دندان‌ها ۴۲ عدد است. گوش‌های سیخ و مثلثی شکل، دم پرمو، دست و پایی بلند دارند و حیواناتی پنجه رو هستند.

حس بویایی آنها بسیار قوی و شنوایی و بینایی‌شان قوی است. دارای غده‌های تولید بو در سطح زیرین دم هستند. آنها قلمرو خود را به‌وسیله ادرار مشخص می‌کنند. در مقایسه با اغلب گوشت‌خواران دونده‌های خوبی هستند. اکثر آنها طعمه خود را تعقیب و شکار می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، این گونه‌ها در گسترش هاری در جوامع انسانی نقش مهمی دارند در نتیجه در صورت گزش حتما باید به مراکز درمانی برای دریافت واکسن هاری فوری اقدام کرد.

تصاویر برگرفته از کتاب راهنمای صحرایی پستانداران نوشته مهندس هوشنگ ضیایی است گرگ

بزرگترین سگ‌سان وحشی، گرگ است. در ایران از خانواده گرگ‌ها گونه گرگ خاکستریCanis lupus زیست می‌کند. گرگ علارغم شباهت به سگ، سری پهن‌تر، گردنی کلفت‌تر، چشمانی مورب‌تر دارد. دم قدری افتاده و صاف است و گوش‌هایش بر خلاف سگ‌سانان، نوک تیز نیست. رنگ بدنش از خاکستری تا زرد است. توله گرگ‌ها بیشتر سیاه‌رنگ‌اند و با بالا رفتن سن، رنگ پوست آن‌ها کم‌رنگ‌تر می‌شود.

رژیم غذایی: گرگ خاکستری از علف‌خواران بزرگی مانند کل و بز، قوچ و میش، آهو، مرال، شوکا، مهره داران کوچک و پرندگان تغذیه می‌کند.

زادآوری: گرگ ماده در فصل زمستان و اوایل بهار، بچه می‌زاید. پس از دو ماه ۲ تا ۱۰ بچه می‌زایند. عمر گرگ در طبیعت ۱۲ سال و در اسارت ۱۶ سال است.

وضعیت حفاظتی: جمعیت این گونه در اکثر نقاط کشور به شدت کاهش یافته و در برخی مناطق به‌طور کلی از بین رفته است.

 

شغال

شغال طلایی یا آسیایی در سراسر ایران وجود دارد. شغال‌ها تا ۱۳ سال در طبیعت زندگی می‌کنند. آنها هم در روز و هم شب فعال هستند، اگرچه در جایی که با انسان در تماس هستند تمایل به شبگردی دارند.

رژیم غذایی: شغال جانوری همه چیزخوار است و غذای آن با توجه به فصل و منطقه زندگی تفاوت می‌کند.از جانوارنی که در حاشیه جاده کشته شده‌اند تا مارمولک، میوه‌های باغات، جوندگان کوچک، خربزه، ازگیل و ...مصرف می‌کند.

زادآوری: در ایران از مهر تا بهمن ماه جفت‌گیری می‌کنند و۶ -۵ توله پس از ۶۳ روز حاملگی به دنیا می‌آورند و به مدت ۸ تا ۱۰ هفته به آنها شیر می‌دهند.

وضعیت حفاظتی: این جانور از سوی IUCN اتحادیه بین‌ المللی حفاظت از طبیعت، به عنوان موجودی با کمترین نگرانی طبقه‌بندی شده‌است.

روباه معمولی

در بین روباه‌های ایران، روباه معمولی بیشتر خود را به شهرها نزدیک کرده است. دسترسی به زباله‌های شهری و روستایی باعث شده آنها به محیط های انسانی راه یابند. با تغییر کاربری زمین‌های اطراف شهرها از مناطق جنگلی و مراتع به زمین‌های کشاورزی، پارک‌های جنگلی و یا مناطق شهری، حضور حیات وحش در سکونتگاه‌های حاشیه‌ای معمول شده است.

رژیم غذایی: روباه معمولی از پستانداران کوچک مانند موش و خرگوش، پرندگان و جوجه‌ی آن‌ها، قورباغه، حلزون، ماهی و خرچنگ، حشره‌ها و سایر بی مهرگان تغذیه می‌کند و غذاهای گیاهی در حکم غذاهای مکمل برای آن است.

زادآوری: روباه نر از بوی ادرار نوع ماده وی را پیدا می‌کند. روباه ماده ممکن است با چند نر نیز جفت گیری کند. روباه ماده در زمستان بچه می‌زاید. دوران آبستنی این روباه معمولاً بین ۵۱ تا ۶۳ روز است و تعداد توله‌ها بین ۳ تا ۸ عدد است و معمولاً ۴ عدد است. در ۱۰ ماهگی توانایی تولید مثل پیدا کرده و ۱۰ سال عمر می‌کنند.

وضعیت حفاظتی: این گونه وضعیت بدی ندارد و حمایت شده نیست.

 

  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود