Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی بعد از کش و قوس فراوان با جدایی قاسمی نژاد موافق کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امین قاسمی نژاد با توجه به عملکرد درخشان خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ بیستم توجه بسیاری از تیم های لیگ برتری را به خود جلب کرد که یکی از این تیم ها استقلال تهران بود.

محمود فکری سرمربی وقت استقلال به دنبال جذب این بازیکن بود اما با جدایی وی از آبی پوشان به نظر می‌رسید حضور وی در این تیم منتفی شده باشد اما فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال نیز خواهان جذب وی شد اما به دلیل برخی از مشکلات و عدم صدور رضایت نامه قاسمی نژاد او نتوانست راهی استقلال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی سرمربی پدیده حالا با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر در برنامه فوتبال برتر گفت: «امین قاسمی‌نژاد بازیکن آزاد است و اگر دلش خواست می‌تواند جدا شد.»

با این حرف‌های رحمتی به نظر می‌رسد قاسمی نژاد مشکلی برای حضور در استقلال نخواهد داشت و می‌تواند شاگرد فرهاد مجیدی شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال پدیده استقلال امین قاسمی نژاد پدیده لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا