Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@01:17:50 GMT

بنیتس، خامس را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۷۲۵

سرمربی جدید آبی‌پوشان مرسی‌ساید تمایلی به همکاری با هافبک کلمبیایی این تیم ندارد.

خبرگزاری میزان - خامس رودریگس که پس از جدایی کارلو آنچلوتی از اورتون، بحث جدایی او هم از جمع آبی‌پوشان لندنی مطرح شده، به نظر جدایی‌اش از این تیم در این تابستان قطعی به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش نشریه «لیورپول اکو» انگلیس؛ خامس ۳۰ ساله آزاد است در این تابستان اورتون را به مقصد تیمی دیگر ترک کند، چرا که این هافبک کلمبیایی در برنامه‌های رافائل بنیتس جایی ندارد و سرمربی جدید اورتون او را نمی‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط در صورتی که اورتون پیشنهاد مناسبی برای خامس رودریگس دریافت کند، با جدایی او موافقت خواهد کرد. از میلان به عنوان اصلی‌ترین مشتری این بازیکن یاد شده است. مدیران این باشگاه ایتالیایی او را جانشینی مناسب برای هاکان چهالهان‌اوغلو می‌بینند که اخیراً راهی اینتر شد.

خامس رودریگس که از سال ۲۰۱۴ در عضویت باشگاه رئال مادرید بود، تابستان گذشته به حضور چند ساله‌اش در این تیم پایان داد و در حالی که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و اتلتیکومادرید بود، با امضای قراردادی دو ساله به اورتون پیوست.

این هافبک کلمبیایی فصل اخیر عملکرد خوبی از خود در اورتون به جا گذاشت و در ۲۶ بازی از رقابت‌های مختلف که آبی‌پوشان مرسی‌ساید را همراهی کرد، آمار ۶ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

خامس در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره آینده حرفه‌ای‌اش و احتمال بازگشتش به رئال مادرید با توجه به سپرده شدن هدایت این تیم لالیگایی به کارلو آنچلوتی گفته است: نمی‌دانم چه خواهد شد و فصل بعد کجا بازی خواهم کرد. در فوتبال به مانند زندگی‌تان نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

وی تصریح کرد: در مورد رئال مادرید هم باید بگویم که فکر نمی‌کنم به این تیم بازگردم. رئال فصلی از دوران حرفه‌ای‌ام بود که بسته شد و دیگر حضورم در این تیم رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اورتون به دنبال جذب لنگله

انتهای پیام/

برچسب ها: خامس رودریگس اورتون رافائل بنیتس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورتون خامس رودریگس اورتون رافائل بنیتس خامس رودریگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول

لیورپول در داربی معوقه مرسی‌ساید از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

دریافت 71 MB

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • ببینید | اورتون - لیورپول