Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ با بیان این‌که همه کشتی‌گیران از او خواسته‌اند به حضور در میادین ادامه دهد، گفت: پایان سال‌جاری درباره خداحافظی یا ادامه حضور در میادین کشتی تصمیم‌گیری می کنم.

به گزارش ایسنا، میخان لوپز پس از کسب چهارمین مدال طلای المپیک در سنگین وزن کشتی فرنگی و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ، گفت: باورکردنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ۲۰ سال خودم را فدا کردم و با همه وجودم تلاش کردم تا به مدال‌های طلای جهان و المپیک برسم. این افتخارات با کمک مربیانم به دست آمد.

دارنده ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان، افزود: من از کسب این مدال طلا لذت می‌برم. هر ورزشکاری در جهان نیز مانند من از رسیدن به مدال طلا لذت می‌برد. دوست دارم به همه کشتی‌گیران بگویم اگر برای رسیدن به هدفشان سخت تلاش کنند می‌توانند به اهداف خود برسند.

لوپز که ۲۰ اوت ۳۹ ساله می‌شود، در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قصد دارد برای کسب پنجمین طلای المپیک به حضور در میادین کشتی ادامه دهد یا خیر؟، گفت: همه کشتی‌گیران از من می‌خواهند که به حضور در میادین کشتی ادامه بدهم. البته مشخص نیست و درباره این موضوع باید فکر کنم. فعلا می‌خواهم از کسب چهارمین طلای المپیک لذت ببرم اما در پایان امسال تصمیم می‌گیرم که به کشتی ادامه بدهم یا نه‌.
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ، در پایان خاطرنشان کرد: کسب ۴ مدال طلای المپیک باورنکردنی است و واقعا از این‌که به این افتخار رسیده‌ام، خوشحالم.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ کشتی فرنگی المپیک توکیو حضور در میادین طلای المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد