Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@18:42:48 GMT

شروع طوفانی گرایی با برتری مقابل حریف کلمبیایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۹۳۲

شروع طوفانی گرایی با برتری مقابل حریف کلمبیایی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از توکیو، در ادامه مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو امروز آخرین نماینده کشورمان روی تشک رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا رفت و با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.

وی در مرحله بعد با برنده کشتی میان استابلر قهرمان جهان از آلمان و مته نمس از صربستان کشتی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن 17 نفر حضور دارند. در گروه گرایی اسماعیل بوررو قهرمان جهان و المپیک از کوبا نیز حضور دارد.

256 251

کد خبر 1541314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایرنا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک همچنان ادامه دارد و کاروان ایران برای رقابت‌های ۲۰۲۴ پاریس تاکنون موفق به کسب ۱+۳۱ سهمیه شده است.

کشتی ۱۱ سهمیه (آزاد ۵ و فرنگی ۶)، تیراندازی ۴ سهمیه (هانیه رستمیان، شرمینه چهل‌امیرانی، فاطمه امینی، محمد بیرانوند)، تکواندو ۴ سهمیه (مهران برخورداری، ناهید کیانی، مبینا نعمت‌زاده، آرین سلیمی)، دوچرخه‌سواری جاده (رنکینگ اتحادیه جهانی)، شمشیربازی ۱+۳ سهمیه (پاکدامن، رهبری، فتوحی، باهر که سه شمشیرباز در بخش تیمی هم شرکت خواهند کرد و به محض رقابت نفر چهارم شمشیربازی ایران در پاریس، نام او در لیست سهمیه‌ها خواهند نشست)، وزنه‌برداری ۲ سهمیه (مصطفی جوادی در دسته ۸۹ و علی داودی در دسته ۱۰۲+ کیلوگرم)، قایقرانی ۵ سهمیه (۲ سهمیه در روئینگ و ۲ سهمیه در آب‌های آزاد و حضور ۵ ورزشکار) و سهمیه تاریخی ژیمناستیک (مهدی الفتی) ۸ رشته‌ای هستند که فعلا برای کاروان ایران موفق به کسب سهمیه شده‌اند و البته این تعداد بیشتر نیز خواهد شد.

از طرفی پیش‌بینی برخی مسئولان این است که کاروان المپیک کشورمان با ۳۵ سهمیه در ۱۶ رشته در بازی‌های المپیک شرکت خواهد کرد.

در این بین اما گفته می‌شود طبق پیش‌بینی‌ها با توجه به شرایط کنونی، کاروان ایران تنها ۲ طلا و یک برنز در پاریس خواهد گرفت؛ پیش‌بینی که سخت‌گیرانه به نظر می‌رسد. با این حال آن‌چه از زبان مسئولان در برخی جلسات مطرح شده، قطعی بودن کسب یک طلا برای کاروان کشورمان در پاریس است که این پیش‌بینی نیز بیش از حد محافظه‌کارانه است.

این درحالی است که پیش‌بینی هوش مصنوعی از مدال‌های احتمالی ایران در المپیک پاریس نقطه مقابل این پیش‌بینی‌ها است.

وقتی از هوش مصنوعی می‌خواهیم عملکرد کاروان ایران در پاریس ۲۰۲۴ را با توجه به شرایط کنونی از جمله مصدومیت حسن یزدانی نابغه جویباری کشتی آزاد، ناکامی فروغی در کسب سهمیه المپیک تیراندازی و تلاش تیم ملی والیبال برای اوکی کردن بلیت پاریس از مسیر لیگ ملت‌های والیبال پیش‌بینی کند، نتیجه جالب توجه و غافلگیرانه‌ای پیش‌روی‌مان قرار می‌دهد.

هوش مصنوعی معتقد است مسیر والیبال برای کسب سهمیه المپیک از طریق لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ سخت است. با این حال این ابراز دیجیتال که غیبت فروغی در المپیک پیش‌رو را متاثرکننده می‌داند، پیش‌بینی می‌کند که کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و حتی تیراندازی و دوچرخه‌سواری ایران هم شانس کسب مدال در پاریس هستند.

هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال که شانس‌های طلایی کاروان ایران در المپیک کدام رشته و ورزشکاران هستند، پاسخ می‌دهد: کشتی و وزنه‌برداری.

وزنه‌برداری درحالی از سوی هوش مصنوعی در زمره رشته‌های شانس طلا محسوب می‌شود که مسئولان ورزش کشور امید چندانی به مدالیست شدن این رشته در پاریس ندارند؛ چه رسد به کسب مدال طلا!

اما پیش‌بینی هوش مصنوعی درخصوص نتایج احتمالی کشتی آزاد در المپیک پاریس کاملا غافلگیرانه است.

این ابزار دیجیتال با ابراز تاسف از مصدومیت حسن یزدانی، کامران قاسمپور را یکی از شانس‌های کسب مدال در پاریس می‌داند و با قاطعیت معتقد است که امیرحسین زارع پادشاه سنگین وزن کشتی جهان نخستین مدال طلای ایران در المپیک پاریس را به نام خود ثبت خواهد کرد. در کشتی فرنگی هم پیش‌بینی کسب مدال از سوی ساروی و میرزازاده را دارد.

ضمن این که پیش‌بینی هوش مصنوعی این است که کاروان ایران بین ۳۰ تا ۳۵ سهمیه خواهد گرفت و بین ۵ تا ۹ مدال در این دوره از بازی‌های المپیک کسب خواهد کرد.

حال باید تا اواخر مرداد منتظر ماند و دید در نهایت پیش‌بینی هوش مصنوعی از عملکرد کاروان ایران درست از آب درمی‌آید یا خیر.

کد خبر 848109 برچسب‌ها ویژه ورزشی المپیک کشتی

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد