Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقر زاده رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در آستانه فرارسیدن محرم ۱۴۴۳ هجری قمری طی نامه‌ای به مدیران کل آموزش پرورش کشور دستور داد تا در صورت درخواست هیأت‌ها مذهبی و هماهنگی با ستاد کرونای استان و شهرستان، مراسم عزاداری سالار شهیدان در فضای باز مدارس برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مدارس برای ساعاتی محدود و به صورت رایگان در اختیار هیأت‌ها مذهبی قرار می‌گیرند.

گفتنی است، در این نامه قیدشده تا هیأت‌ها مذهبی در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید همکاری لازم را با ادارات تبلیغات اسلامی داشته باشند.

کد خبر 5270902

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مذهبی مدارس ماه محرم هیات مذهبی جشن عید غدیر عید غدیر خم قرآن قرآن کریم سیدابراهیم رئیسی مداحان امام علی ع شیعه سازمان تبلیغات اسلامی حجاب و عفاف ماه محرم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصور ارضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، هیات‌مدیره خانه موسیقی ایران بعد از چندین جلسه بحث و بررسی در مورد چگونگی تاسیس کانون موسیقی نواحی رای به تشکیل این کانون داد.

بر این اساس مقرر شد از اعضای هیات‌موسس این کانون که متشکل از هنرمندان و نمایندگانی از نواحی مختلف ایران هستند جهت همکاری و همفکری دعوت به عمل آید.

همچنین پیمان بزرگ‌نیا عضو کانون پژوهشگران خانه موسیقی نیز به عنوان مسؤول هماهنگی تاسیس این کانون از سوی مدیرعامل معرفی شد.

کد خبر 6097621 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان