Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رویداد فرهنگی عطر سیب از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ مردادماه و از ساعت ۹ تا ۲۰ با هدف تأمین ملزومات برگزاری هیئات حسینی در میدان امام حسین (ع) برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولین هیئات مذهبی می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۲ مردادماه به شبکه اجتماعی بیرق به نشانی http://yun.ir/xs48t مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است، آن دسته از افراد که در فرآیند ثبت نام خود با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند جهت دریافت راهنمایی و حل مشکل با شماره ۰۹۳۰۷۷۷۷۶۸۶ تماس حاصل نمایند.
عبدالهی گفت: مسئولین هیئات پس از ثبت اطلاعات ودریافت پیامک تأیید توسط سازمان تبلیغات اسلامی با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل زندگی خود در شهر تهران مراجعه و کارت اعتباری خود را دریافت نمایند.

وی افزود: مسئولین هیئات مذهبی می‌توانند با مراجعه حضوری در نمایشگاه عطر سیب واقع در میدان امام حسین (ع) و یا از طریق نمایشگاه و فروشگاه مجازی عطر سیب اقلام مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری تهیه نمایند.

مسئولان هیئات در صورت بروز مشکل در دریافت کارت اعتباری می‌توانند با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

عبدالهی در پایان گفت: براساس توافق و تقسیم کار میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سازمان اوقاف استان تهران، هیئات مذهبی شهرستان‌های استان تهران شمیرانات و شهر ری از طریق نمایشگاه شمیم حسینی اقلام مورد نیاز هیئت خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه‌ها در آستان مقدس امامزادگان منتخب از تاریخ ۱۴ مرداد به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

اسامی بقاع متبرکه مجری طرح شمیم حسینی ۱۴۰۰

۱- امامزادگان پنج تن (ع) لویزان
۲- امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) پونک
۳- امامزاده حسن (ع) خ امین الملک
۴- امامزاده زید (ع) یافت آباد
۵- بقعه شیخ صدوق (ره) شهرری
۶- امامزاده عماد (ع) رباط کریم
۷- امامزاده بی بی سکینه (س) ملارد
۸- امامزاده اسماعیل (ع) شهریار
۹- امامزاده عقیل (ع) اسلامشهر
۱۰- امامزاده طاهر و مطهر (ع) ورامین
۱۱- امامزاده حضرتین (ع) شهرقدس
۱۲- امامزاده حسن (ع) بهارستان
۱۳- امامزاده هاشم (ع) دماوند
۱۴- امامزاده اسماعیل (ع) فیروزکوه
۱۵- امامزاده طالب (ع) پاکدشت

کد خبر 5270886 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: کارت اعتباری سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران امامزاده حسن هیات مذهبی جشن عید غدیر عید غدیر خم قرآن قرآن کریم سیدابراهیم رئیسی مداحان امام علی ع شیعه سازمان تبلیغات اسلامی حجاب و عفاف ماه محرم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصور ارضی عطر سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز