Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حادثه اخیر برای نفتکش اسرائیلی و تاثیرش بر مذاکرات وین به صورت غیر مستقیم تاکید کرد که این اتفاقات تاثیری بر مذاکرات وین ندارد.

به گزارش مشرق، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در نشست خبری روزانه با خبرنگاران در واکنش به سوالی درباره حمله به نفتکش اسرائیلی در دریای عمان گفت: تل آویو یک دولت مستقل است و در تصمیم گیری برای پاسخ مناسب خود به این واقعه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: ظریف: کارشکنی در برجام را اوباما آغاز کرد، بایدن ادامه داد

به دنبال حمله به یک نفتکش متعلق به رژیم صهیونیستی در آبهای نزدیک سواحل عمان، کشورهای غربی بدون ارائه هیچ مدرک و سندی درحال اتهام زنی به ایران به عنوان عامل این حمله هستند. 

 سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن این اتهامات بی‌اساس درباره نفتکش صهیونیستی خطاب به آنها تصریح کرده: هرگونه ماجراجویی احتمالی را بی‌درنگ و با قوت و جدیت پاسخ می‌دهیم.

جن ساکی در ادامه اظهارات خود درباره تاثیر این حوادث بر مذاکرات وین گفت: محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران با بازگشت به توافق(برجام)، توانایی ما را در رفع نگرانیهای مربوط به برنامه هسته‌ای ایران افزایش خواهد داد. 

وی در ادامه مدعی شد، با برنامه هسته‌ای بدون محدودیت ایران، تهدیدهایی که از طرف ایران مواجه هستیم جدی تر خواهد شد. 

مذاکرات وین برای احیای برجام در حاضر به دلیل تغییرات دموکراتیک دولت در ایران و روند مربوط به انتقال قدرت به حالت تعلیق درآمده است و ادامه این مذاکرات به دولت جدید ایران واگذار شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ایالات متحده آمریکا برجام مذاکرات وین کاخ سفید برنامه هسته ای ایران وین جن ساکی برنامه هسته ای ایران دریای عمان ایران مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!