Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «منوچهر فخری» دوشنبه شب در جلسه هماهنگی لازم به منظور بررسی مشکلات بین شهرداری ها و بانک های استان گفت: بزودی کمیته حقوقی استانداری کرمانشاه جهت بررسی و تلاش برای رفع این مشکلات تشکیل خواهد شد و این کمیته به هر نتیجه ای که در این خصوص رسید برای طرفین مطاع خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی و حل مشکلات بین بانک ها و شهرداری استان در خصوص عوارض و دیگر مسائل این موضوع به یک کار تخصصی و کارشناسی نیاز دارد لذا طرح این موضوع را به کمیته تخصصی و حقوقی استانداری ارجاع خواهیم داد و بزودی این کمیته با حضور کارشناسان و صاحب نظران ذیربط تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش برای رسیدن به مطالبات و خواسته های دستگاه ها از سوی مدیران و مسئولین ذیربط را کاری ارزشمند عنوان کرد و گفت: از اینکه مسئولین برای رسیدن به حقوق و مطالبات دستگاه های ذیربط خود پیگیری های لازم را انجام می دهند این موضوع کاری بسیار ارزشمند است و ما از این رویه خوشحال می شویم اما موضوعی که می تواند مشکلات و مسائل موجود را رفع کند انجام کارهای کارشناسی و تخصصی و تشکیل کمیته های حقوقی ذیربط است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر دارد و شهرداری در این شهرها مستقر است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرمانشاه عوارض شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرمانشاه عوارض شهری استانداری کرمانشاه کرمانشاه عوارض شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد