Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نباید به تهدیدات آمریکا علیه ایران توجه کنیم و تحت تأثیر تصمیمات آنها باشیم، گفت: اگر کسی در ایران تا به امروز نسبت به دشمنی آمریکا علیه ملت ایران تردید داشت، امروز برجام سند عهدشکنی، فریب و دروغ آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: بنابراین نباید وضعیت اقتصادی و سیاست خارجی کشور را براساس تصمیمات و تهدیدات آمریکایی‌ها تنظیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت مردمی باید از ظرفیت‌های مردمی حداکثر استفاده را کرده و اقتدار نظام را افزایش دهد وقتی ابتکار عمل در دست ما باشد، آمریکایی ها ناچار خواهند شد سیاست‌های خود مبنی بر دشمنی علیه ملت ایران را تغییر دهند.

غضنفرآبادی گفت: تا زمانی که حل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی را به مذاکرات با آمریکا و غرب پیوند بزنیم، آمریکا نیز سیاست‌های خصمانه خود علیه ملت ایران را ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها اذعان کردند در تحریم ملت ایران شکست سختی خوردند. این اعترافات نشان می‌دهد که ملت ایران قدم‌های بلندی در شکست آمریکا برداشته‌اند و نباید در آینده نیز خود را معطل مذاکرات با امریکا و اروپا کنیم.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به دولت مردمی توصیه کرد: سریعتر مذاکرات منطقه‌ای برای افزایش ارتباطات سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه را آغاز کنند و از این ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنند.

غضنفرآبادی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی علیه مجلس انقلابی، تصریح کرد: متأسفانه اولین باری نیست که روحانی چنین موضع گیری‌هایی علیه مجلس دارد. روحانی به دنبال این است که ضعف‌ها و ناکامی‌های خود را به گردن مجلس بیندازد.

وی گفت: ضعف‌ها و ناکامی‌های دولت تدبیر کاملاً روشن است و روحانی شخصا باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و نمی‌تواند ناکامی‌هایش را به گردن مجلس بیندازد. مایه تأسف است در روزهای پایانی عمر دولت تدبیر، روحانی به دنبال فرافکنی است.

کد خبر 5267460

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا مجلس شورای اسلامی برجام موسی غضنفرآبادی حسن روحانی اسحاق جهانگیری برجام سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایالات متحده امریکا هیئت دولت دولت دوازدهم مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه ای دولت سیزدهم طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی وزارت امور خارجه علیه ملت ایران آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست