Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:07:38 GMT

فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید لشکری تهران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۶۴۷۳

فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید لشکری تهران معرفی شد

طی مراسمی امیر بهمرد به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید لشکری تهران معرفی شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین سازمان هواپیمایی و فرودگاههای کشور برگزار شد با اشاره به فارغ التحصیلی بیش از ۱۰۰ نفر از خلبانان و کارکنان پروازی بخش های مختلف این یگان گفت: پایگاه شهید لشکری مهرآباد به علت استقرار هواپیماهای مختلف، آموزش خلبانان، انجام ماموریتها و پروازهای متعدد اهمیت بالایی در تامین امنیت کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروازهای مردم یاری، همیاری توسط این پایگاه که در بحران های سیل، زلزله، به مردم جنوب کشور و استان گلستان انجام شده اظهار کرد: با توجه به اینکه این حوادث در ایام عید نوروز رخ داد کارکنان این یگان بلافاصله با حضور در محل ماموریت پروازهای موثری را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: فرمانده جدید پایگاه هوایی دزفول منصوب شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پروازهای متعددی به خارج از کشور در پشتیبانی از محور مقاومت و همیاری به مردم مسلمان و مظلوم میانمار از این پایگاه انجام شده و پروازهایی که از این یگان انجام می شود اهمیت ویژه ای دارد خاطرنشان کرد: هر پروازی که برای این پایگاه برنامه ریزی می شود برای ماموریت مهم و ویژه ای در نظر گرفته شده  و باید این پرواز حتما در یک ساعت خاص انجام گیرد و اگر تاخیری در آن به وجود بیاید بخش عمده ای را تحت تاثیر قرار می دهد.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به اینکه اسکرامبل و الرت این پایگاه نقش حساسی دارد تصریح کرد: این پایگاه ماموریت ویژه ای در حراست و تامین امنیت منطقه ای خاص را به عهده دارد  و آن منطقه بسیار مهم و حیاتی است و همچنین کلیه امور پشتیبانی عمومی از آشیانه جمهوری اسلامی ایران، منازل سازمانی و خدماتی نیز توسط این پایگاه انجام می شود.

امیر نصیر زاده اظهار کرد: پایگاه شهید لشکری مهر آباد با دارا بودن سه شهرک بزرگ مسکونی کارهای بسیار عظیمی در حوزه عملیاتی، خدماتی، روحیه و رفاه، مردمیاری، معیشت و منزلت انجام داده است و از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به همسایگی پایگاه های نیروی هوایی ارتش با فرودگاه های کشور، بویژه مهرآباد و پروازهای متعدی که از این یگان و یگان های و مناطق مختلف دیگر انجام می شود گفت: به کلیه پایگاههای سراسر کشور ابلاغ شده که همکاری لازم با فرودگاهای کشور به نحو احسن داشته باشند. 

امیر نصیرزاده با بیان اینکه همه ما سربازیم و یک خط قرمز داریم گفت: کلیه متعلقات، زمین، عرصه و عیان در یگان های نظامی متعلق به فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی) می باشد و ما نگهبان و بهره بردار این مجموعه هستیم و اگر اقدامی به منظور خاصی برای تضعیف حضور و امکانات  ما شود، طبق دستور العملهای موجود اقدام خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شهید لشکری، بیان کرد: این تغییرات در راستای توصیه های فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص همتاسازی، جانشین پروری و اعتماد به جوانان انجام می شود و باعث پویایی و نشاط در یگان ها می شود.

وی ضمن تقدیر  و رضایتمندی از دوران فرماندهی امیر سرتیپ دوم خلبان زال بیگی در پایگاه شهید لشکری گفت: ایشان یک خلبان هواپیمای شکاری اف ۴ و معلم خلبان زبده گردان آموزشی هستند که با سالها کار معلمی، خلبانان زیادی را پس از آموزش تحویل نیروی هوایی ارتش داده اند و با سالها خدمت در پایگاههای مختلف و تجربه اندوخته، اثرات بسیار مثبتی را  نیز در دوران فرماندهی خود در این یگان داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان ضمن معرفی امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد به عنوان فرمانده جدید این پایگاه گفت: امیر بهمرد یکی از فرماندهان خوب نیروی هوایی است که فعالیت  چشمگیری در پایگاه وحدتی داشته است و انشالله منشا خیر و برکت در این پایگاه خواهد شد و امیدواریم شاهد شکوفایی و افزایش توان، مباحث عمرانی، بهداشتی، درمانی و فنی پیش از پیش این یگان باشیم. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو نیروی هوایی ارتش امیر نصیرزاده امیر سرتیپ خلبان جمهوری اسلامی ایران عید نوروز فرمانده نیروی هوایی ارتش پایگاه شهید لشکری فرمانده جدید پایگاه هوایی انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است