Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:26:35 GMT

تهدید خطرناک آمریکا علیه ایران!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۶۶۲۰

تهدید خطرناک آمریکا علیه ایران!

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا بار دیگر با تکرار اتهامات اثبات‌نشده علیه ایران مدعی شد واشنگتن اطمینان دارد ایران عامل حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی بوده است.وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: «با انگلیس، اسرائیل، رومانی و سایر کشورها در هماهنگی و تماس نزدیک هستیم و یک پاسخ جمعی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» ناطقان:  «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا بار دیگر با تکرار اتهامات اثبات‌نشده علیه ایران مدعی شد واشنگتن اطمینان دارد ایران عامل حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی بوده است.

 

بلینکن مدعی شد که ایران طی ماه‌های گذشته مجموعه‌ای از اقدامات در حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه کشتی‌رانی انجام داده. وی مدعی شد: «ایران کماکان با بی‌مسئولیتی فاحش رفتار می‌کند.»

 

بلینکن در بخش دیگری از ادعاهایش گفت اقدام ایران در حمله به کشتی مرسر استریت با «پاسخ جمعی» مواجه خواهد شد. آمریکا در حال همکاری با انگلیس، رومانی و اسرائیل و کشورهای دیگر برای مشخص کردن این پاسخ است.

 

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: «با انگلیس، اسرائیل، رومانی و سایر کشورها در هماهنگی و تماس نزدیک هستیم و یک پاسخ جمعی وجود خواهد داشت.»


مخالفت دوباره نتانیاهو با سیاست نفتالی بنت درباره ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به وقت تهران بار دیگر از سیاست «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر فعلی این رژیم در قبال ایران انتقاد کرد.

 

پیش از این رسانه‌ها گزارش دادند که نفتالی بنت با دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا بر سر هماهنگ کردن تمامی سیاست‌ها در قبال ایران به توافق رسیده است. رسانه‌ها از این سیاست به عنوان تعهد اسرائیل به آمریکا برای «عدم غافلگیری» یاد کرده‌اند.


نتانیاهو روز دوشنبه بار دیگر تأکید کرد که اسرائیل نباید با سیاست «عدم غافلگیری» موافقت کند، زیرا دولت آمریکا ممکن است عملیات‌های اسرائیل را به رسانه‌های بین‌المللی لو بدهد.


نتانیاهو در تلاش است ائتلاف لرزان میان «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید»، وزیر خارجه فعلی رژیم صهیونیستی را به هم بزند. وی  با انتقاد از کابینه  «نفتالی بنت»  هشدار داد که کابینه کنونی، اسرائیل را به یک مسیر خطرناک سوق می‌دهد.
منبع: فارس برچسب ها: تهدید ، ایران ، امریکا ، خطرناک ، رومانی ، انگلیس ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهدید ایران امریکا خطرناک رومانی انگلیس ناطقان رژیم صهیونیستی نفتالی بنت بار دیگر مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت «سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است».

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به اعتراضات گسترده دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم واکنش نشان داد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.»

او در ادامه نوشت: «در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان فلسطین، به‌ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود