Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "وای نت نیوز" نفتالی بنت نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در اظهارات خود در "کنست" ضمن انتقاد از "سیاست‌های شکست خورده" دولت بنیامین نتانیاهو در مورد ایران اعلام کرد به دلیل این سیاست‌های اشتباه اکنون رژیم اسرائیل مجبور است بودجه نظامی خود را افزایش دهد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران درحال پیشبرد برنامه هسته‌ای خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به آن رسیدگی خواهیم کرد. ما می‌دانیم باید چکار کنیم. اما جنگ با همه کشورها درحالی که ایران برنامه نظامی خود را پیش می‌برد، میراثی است که دولت شما (بنیامین نتانیاهو) برجای گذاشته است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از اقدامات دولت پیشین این رژیم در مقابل نوار غزه و اجازه دادن به قدرت گرفتن محور مقاومت و تجهیز کردن خود به موشک‌هایی که تمام سرزمین‌های اشغالی را پوشش می‌دهند، به شدت انتقاد کرد. 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقابل اعلام کرد که بنت و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم با ارائه تضمین به آمریکا در مورد عدم انجام حمله نظامی علیه ایران بدون اطلاع واشنگتن، توانایی رژیم صهیونیستی برای اقدام علیه ایران را تحت تاثیر قرار داده‌اند. 

وی به بنت گفت: من هیچگاه با چنین چیزی موافقت نمی‌کنم. شما سرپرستی اسرائیل را به آمریکا سپرده‌اید. 

بنیامین نتانیاهو که به دلیل عدم توانایی در تشکیل دولت توسط رهبران احزاب مخالف مجبور به استعفا شد در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: جو بایدن رییس جمهوری آمریکا حمله اسرائیل علیه ایران را خنثی خواهد کرد. اطلاعاتی که ما به آمریکایی‌ها می‌دهیم می‌تواند به رسانه‌های مطرح درز پیدا کند و از این طریق عملیات‌های ما خنثی خواهد شد.

وی در ادامه مدعی شد: به همین دلیل در یک دهه گذشته من با درخواست روسای جمهور آمریکا در مورد مطلع کردن آن‌ها از اقدامات خود مخالفت کردم. این یک مساله حیاتی برای اسرائیل است. گاهی اوقات غافلگیری نیاز است. 
رژیم صهیونیستی مدام این اتهام را تکرار می‌کند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، در حالی که مقامات ایران اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه به دنبال سلاح هسته‌ای نیستند و برای اثبات ادعای خود در مذاکرات برجام حضور یافته و شدیدترین نظامهای بازرسی را پذیرفتند با این حال و با وجود اذعان مکرر سازمان بین المللی انرژی اتمی دولت پیشین آمریکا تحت تاثیر مشاوره‌های غلط صهیونیستها قرار گرفت و دونالد ترامپ به صورت یکجانبه از برجام خارج شد. 

310 310

کد خبر 1541339

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ایران و اسرائیل نفتالی بنت بنیامین نتانیاهو بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی علیه ایران نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو

به گزارش خبرآنلاین برنی سندرز در بیانیه تند خود به طور مستقیم اتهامات نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را رد کرد و گفت: نه، آقای نتانیاهو. این یهودی‌ستیزی یا حمایت از حماس نیست اگر خاطرنشان کنیم که دولت افراطی شما در مدت کم، حدود ۶ ماه، ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر را زخمی کرده که هفتاد درصد آنها زن و کودک هستند.

این سناتور مستقل ایالت ورمانت آمریکا افزود: این [تظاهرات دانشجویی حامیان غزه در آمریکا] یهودستیزانه نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که بمباران شما بیش از ۲۲۱ هزار واحد مسکونی در غزه را به طور کامل ویران و بیش از یک میلیون نفر، تقریبا نیمی از جمعیت این باریکه را بی‌خانمان کرده است.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: این ضدیهودی نیست اگر بدانیم اسرائیل زیرساخت‌های غیرنظامی غزه از جمله برق، آب و فاضلاب را از بین برده، سیستم بهداشت و درمان نوار غزه را نابود کرده، ۲۶ بیمارستان را از فعالیت انداخته و بیش از ۴۰۰ کارمند خدمات درمانی را کشته است.

این سناتور ارشد آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی «به طور غیرمنطقی جلوی ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را گرفته و شرایطی ایجاد کرده است و به این ترتیب صدها هزار کودک با سوء تغذیه و قحطی مواجه هستند.»

سندرز در ادامه یهودی‌ستیزی را «شکل پست و نفرت‌انگیز تعصبی خواند که صدمات غیرقابل توصیفی به میلیون‌ها نفر وارد کرده است».

این نماینده سنای آمریکا در پایان بار دیگر نتانیاهو را خطاب قرار داد و گفت: با تلاش برای منحرف کردن ما از سیاست‌های جنگی غیراخلاقی و غیرقانونی دولت تندرو و نژادپرست خود، به شعور مردم آمریکا توهین نکنید.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو پیشتر معترضان آمریکایی را «یهودی‌ستیز» خوانده و آنها را به حمله فیزیکی به دانشجویان و اساتید یهودی متهم کرده بود.

همزمان با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ اسرائیل در غزه و تداوم جنایات بی‌مجازات این رژیم علیه مردم بیگناه فلسطین به پشتوانه حمایت‌های مالی، نظامی و سیاسی دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، دانشگاه‌های آمریکا صحنه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین از سوی پلیس است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899841

دیگر خبرها

  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد