Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ضرر پیش نویس طرح صیانت از کاربران فضای مجازی که روی میز است، بسیار زیاد است و طراحان آن به اهداف مدنظر نمی‌رسند.امیدوارم‌آنچه تصویب می شود به سود ملت باشد.

محمد جواد آذری جهرمی در گفت‌وگو با ایرنا درباره فعالیت‌های این وزارتخانه گفت: برای ما همین بس بود که توفیق داشتیم در شرایطی که کرونا دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و مشکلات زیادی ایجاد کرده بود، فضای مجازی کورسوی امیدی برای فعالیت‌های ۱۴ میلیون معلم و دانش‌آموز و ۴ میلیون استاد و دانشجو، بسیاری از کسب و کارها، مدافعان سلامت و مبلغان دینی فراهم آورد تا خلاءهای ناشی از فراگیری کرونا را در کشور پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود همه ایرادهایی که می‌گیرند، این زیرساخت ارتباطی فراهم شد؛‌ البته ایرادات را روی چشم می گذاریم و امیدواریم مسائل حل شود اما نمی توان از تحولات بزرگ و اتفاقاتی که در زمینه ارتباطات و فضای مجازی روی داده و خدماتی که برای مردم فراهم کرد، چشم پوشی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره طرح صیانت از کاربران فضای مجازی گفت: من نظراتم را درباره این طرح به طور کاملا شفاف در فضای مجازی نوشتم و نظر وزارتخانه را منعکس کردم. ضرر این پیش نویسی که روی میز است، بسیار زیاد است و طراحان آن به اهداف مدنظر نخواهند رسید. امیدوارم آنچه در نهایت تصویب می‌شود به سود ملت باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد