Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی اوایل فروردین امسال در جلسه ستاد ملی کرونا مدعی شده بود که با برنامه‌ریزی دولت، کشور را بدون کرونا تحویل دولت جدید خواهد داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی اوایل فروردین امسال در جلسه ستاد ملی کرونا مدعی شده بود که با برنامه‌ریزی دولت، کشور را بدون کرونا تحویل دولت جدید خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روحانی در آن جلسه گفته بود: بسیار مهم است که در اواسط مرداد که دولت را تحویل دولت بعد می‌دهیم، شرایط کرونا هم شرایط کنترل شده و مهار شده و ان‌شاءالله با یک مرگ و میر خیلی پایین و قابل قبول باشد. تلاش ما این است، پایان این دولت بتوانیم، دولتی را تحویل دهیم، بی‌کرونا، بی‌تحریم.

روحانی همچنین در سخنی غیرکارشناسی مدعی شده بود: به نظر من پیک این بیماری تمام شده است. علیرغم همه حرف‌ها، جهش و همه مشکلات، در مجموع در عالم یک پیکی داشته و این پیک آخرش است.


این وعده در حالی است که هم‌اکنون در روز‌های پایانی دولت روحانی، شرایط کرونایی کشور به وخیم‌ترین شرایط خود از ابتدای شیوع کرونا رسیده است و اکثر شهر‌های کشور قرمز شده‌اند. البته مردم ایران در این هشت سال به برعکس محقق شدن وعده‌های حسن روحانی عادت کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا دولت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)