Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، محمدرضا گرایی بعد از راهیابی به مرحله نهایی گفت: حریف آلمانی من عنوان دار جهان بود و می دانستم کار سختی مقابل او دارم اما توانستم شکست اش بدهم.

این کشتی گیر در بخش دیگری از صحبت هایش به مسابقه اولش اشاره کرد و گفت: صبح با کشتی گیر کلمبیا مسابقه داشتم که خیلی بدبدن بود که از پس اش برآمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش فرنگی ایران ادامه داد: بعد از حریف آلمانی باید برای رفتن به فینال با کشتی گیر گرجستان مسابقه بدهم. البته قبلاً یک بار کشتی گیر گرجستان را شکست داده ام و امیدوارم امروز عصر هم همین نتیجه را کسب کنم و بتوانم به فینال بروم.

گرایی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می شد شکست محمدعلی ( برادرش) در روز گذشته روی عملکرد او تأثیر داشته باشد، گفت:
من هدف های خودم را دارم. درست است که وقتی محمدعلی باخت، خیلی ناراحت شدم اما این موضوع نباید روحیه من را بهم می ریخت. اجازه ندادم این نتیجه ذهن من را خراب کند.

کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی ایران حرفهایش را اینطور به پایان برد: ان‌شالله بعد از ظهر حریفم را شکست می دهم و به فینال راه پیدا کنم. قول می دهم که تمام توانم را به کار بگیرم و چیزی کم نگذارم.

کد خبر 5271616

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا گرایی تیم ملی کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران دوومیدانی تیراندازی امین میرزازاده تیم فوتبال پیکان تهران محمدعلی گرایی والیبال احسان حدادی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، در جریان یک مصاحبه که اگر قرار باشد یک بازی از دوران فوتبالش تکرار شود، آن فینال یورو 2012 برابر اسپانیاست که با شکست 4-0 ایتالیا همراه بود. 

بوفون می گوید اگر قدرت انتخاب داشت، این بازی را برای تکرار ترجیح می داد و اینکه آنها مستحق شکست سنگین نبودند زیرا به شدت خسته بودند. ایتالیا تنها تیمی بود که توانست تیم ویسنته دل بوسکه را در مرحله گروهی شکست دهند.

او در این رابطه گفت: «من بازی اسپانیا و ایتالیا را برای تکرار انتخاب خواهم کرد، فینال جام ملت های اروپا 2012 که دوست دارم دوباره در آن بازی کنم. ما مستحق آن نتیجه نبودیم. من هرگز دنبال بهانه نمی گردم، اما یک مسابقه بزرگ را در شرایط غیرممکن روحی روانی انجام دادیم. ما بدنی و ذهنی خسته شده بودیم.»

بوفون ادامه داد: «اگر یک روز بیشتر به ما استراحت می‌دادند، می‌توانستیم بازی متفاوتی انجام دهیم، اما آن روز نمی‌توانستیم مقابل اسپانیای قدرتمند کاری انجام دهیم. ما تنها تیمی بودیم که در مرحله گروهی آنها را متوقف کردیم و دوباره نیز قدرتش را داشتیم.»

دیگر خبرها

  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم