Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:21:34 GMT

رضا گرایی: قول می‌دهم بهترین کشتی عمرم را بگیرم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۶۸۹۸

کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم المپیکی ایران گفت: قول می‌دهم بهترین کشتی‌های عمرم را بگیرم و خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا گرایی پس از صعود به نیمه نهایی کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو گفت: دو کشتی گرفتم که اولی با کشتی گیر کلمبیا بود. او خیلی بد بدن بود، اما توانستم شکستش بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی دوم من نیز با استابلر آلمانی کشتی گیر عنوان دار مسابقات جهانی بود که از سد او هم گذشتم. عصر برای صعود به فینال با نماینده گرجستان کشتی دارم که باید شکستش بدهم. البته سابقه شکست دادن او را در مسابقات جهانی دارم، امیدوارم عصر هم بتوانم او را شکست بدهم و صعود کنم، سپس در فینال هم کشتی خوبی برای مردم بگیرم.

گرایی در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش کرد تا شکست روز گذشته برادرش تاثیر منفی روی روحیه او نگذارد، تاکید کرد: از روز اول که وارد دهکده شدم، برنامه و هدف‌های خودم را داشتم. کشتی با مجارستان را از دست محمد علی در آوردند و باخت. به هر حال برادرم است و ناراحت شدم، اما این اتفاق ذهنم را خراب نکرد، چون هدف‌های خودم را دارم و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است و تلاش می‌کنم نماینده گرجستان را شکست بدهم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه قول مدال می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: قول می‌دهم با تمام توانم، بهترین کشتی‌های عمرم را بگیرم و خوش رنگ‌ترین مدال را برای کاروان ایران به دست بیاورم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی کشتی فرنگی المپیک توکیو المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال

به گزارش ورزش سه، پیروزی سپاهان هرچند سخت و نفس گیر اما مسبب صعود سپاهان به یک چهارم نهایی جام حذفی بعد از سه سال شد.

سپاهانی‌ها آخرین بار در جام حذفی فصل ۰۰-۱۳۹۹ با شکست  خوشه طلایی ساوه موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر شده بودند که در نهایت در بازی مقابل فولاد نکونام با شکست در ضربات پنالتی از جام کنار رفتند.

شاگردان مورایس با توجه به اختلاف زیادی‌که با استقلال در صدر جدول دارند، طبیعتا جام حذفی را هدف اول خود در فصل جاری می‌دانند.

جامی که به دست آوردن آن می‌تواند منجر به اشتی دوباره سکوها با کادر فنی این تیم شود و شرایط را برای سومین فصل فعالیت سرمربی پرتغالی طلایی پوشان در این تیم مهیا کند.

دیگر خبرها

  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند