Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: به‌کارگیری پهپاد‌های کشاورزی به عنوان یک فناوری جدید و نوآورانه برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در دستور کار این نهاد است.

او بیان کرد: این پهپاد‌ها برای حمایت از باغدارن، کشاورزان و مرتع داران وارد چرخه اشتغال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان در ارتباط ویدیو کنفرانسی با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، تصریح کرد: بدون شک آنچه موجب خودکفایی و افزایش اعتماد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌شود استقلال مالی است.

خدابنده به صرفه جویی بیش از ۵۰ درصدی در مصرف کود و سم برای کشاورزان، مرتع داران با ورود پهپاد‌های کشاورزی خبر داد و گفت: این اقدام منجر به صرفه جویی ۹۷ درصدی مصرف آب نیز می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان به اقدامات کمیته امداد برای اشتغال مددجویان در حوزه فناوری نوین، پهپاد سمپاشی اشاره کرده و گفت: در این راستا پهپاد‌های سمپاش وارد چرخه اشتغال مددجویان می‌شود.

خدابنده بیان کرد: کمیته امداد استان سمنان در کنار درآمدزایی برای مددجویان به دنبال تقویت تولید ملی و جهش تولید بر پایه اقتصاد مقاومتی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: پس از تدوین طرح و استعدادسنجی از جوانان خانواده‌های تحت حمایت، افراد مستعد در قالب تیم وارد مراحل کارورزی و آموزش‌های تئوری و عملیاتی می‌شوند که با گذراندن این دوره‌ها و کسب گواهینامه خلبانی، از این فن آوری بهره مند می‌شوند.

کمیته امداد برای خرید این پهپادها، وام قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود با درآمدزایی بالای طرح‌های کشاورزی، همان سال نخست کل هزینه پهپاد توسط مددجویان تامین شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال و خودکفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل