Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، اصفهان، یزد، قم، البرز، تهران، شمال سمنان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان، شمال و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات چهار محال و بختیاری به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت که در مناطق مستعد با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه در استان‌های مازندران، ارتفاعات گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق استان‌های یزد، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس و هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

از روز پنج‌شنبه تا شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز و تهران و روز شنبه در نیمه شمالی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور به ویژه در منطقه زابل، خراسان جنوبی، جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان قم و مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در این مدت شرق دریای عمان مواج است.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1105463 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده