Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و ایراد سخن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور بعد از انقلاب اسلامی است که در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به پاستور می‌رود؛ حکم او نهمین حکم تنفیذی است که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به امضا می‌رسد. 

 در تاریخ جمهوری اسلامی به جز در دو مورد، همه مراسم تنفیذ درحسینیه امام خمینی (ه) برگزار شده است؛ در مرتبه اول امام خمینی (ره) در بیمارستان بستری بودند و مراسم تنفیذ بنی صدر در بیمارستان برگزار شد و در مرتبه دوم، تنفیذ حکم پنجمین دوره ریاست جمهوری و اولین دوره هاشمی رفسنجانی بود که به علت آماده نبودن حسینیه امام خمینی (ره)، این مراسم در حسینیه جماران برگزار شد. 

 ابراهیم مرادی  مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: به مناسبت برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، فرودگاه‌های داخل پایانه هوایی تهران امروز تا از ساعت 10 تا 12 بسته خواهند بود.

بسته شدن فرودگاه مهرآباد در روز تنفیذ ریاست جمهوری

در عین حال به گفته رئیس پلیس تهران  محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان‌های ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تنفیذ و تحلیف کد خبر 618479 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد