Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که سخنان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره نشست اعضای این کمیسیون با معاون رییس جمهوری، برداشت شخصی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، جلسه‌ای با دعوت کمیسیون اصل نود قانون اساسی و با حضور علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، رئیس و سه تن از اعضای کمیسیون و نمایندگانی از سازمان پدافند غیر عامل و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه برگزار شد و اقدامات فنی سازمان انرژی اتمی ایران و نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه رئیس و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و مقرر شد سوالات بیشتر و تفصیلی به منظور پاسخگویی برای سازمان انرژی اتمی ارسال گردد.

اظهارات منتشر شده از سوی سخنگوی کمیسیون اصل نود درباره محتویات جلسه، به‌نظر ناشی از برداشت شخصی ایشان نسبت به مباحث مطروحه در این نشست است.

گفتنی است، روز گذشته «علی خضریان» در توضیح نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی و پیشنهاداتی برای تقویت آن توضیحاتی به خبرنگاران ارائه داد و گفت که «سازمان انرژی اتمی طبق برنامه پیش‌بینی شده در قانون اقدام راهبردی عمل نکرده است.»

کد خبر 511866

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی رییس سازمان انرژی اتمی ایران علی خضریان کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان انرژی اتمی کمیسیون اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین