Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سایت فوتبال پریمیر هلند (voetbalprimeur) با انتشار خبری مدعی شد که باشگاه نایمخن که امسال به رقابت‌های دسته برتر هلند (اردیویسه) صعود کرده، در تلاش است تا کاوه رضایی مهاجم ایرانی باشگاه کلوب بروژ بلژیک را به خدمت بگیرد.

مذاکرات بین دو طرف هنوز به نتیجه نرسیده، اما نایمخن امیدوار به جذب این مهاجم ۲۹ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی پس از درخشش در شارلوا سال ۲۰۱۸ با مبلغ پنج میلیون یورو راهی کلوب بروژ شد؛ اما نتوانست درخشش خود را در این تیم تکرار کند و  آگوست سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی به تیم سابق خود بازگشت. او پس از پایان قرارداد قرضی اش در شارلوا به کلوب برگشت، اما باز هم جایی در برنامه‌های کلمنت سرمربی این تیم پیدا نکرد و برای بار دوم در جولای سال ۲۰۲۰ باز هم به صورت قرضی به شارلوا منتقل شد.

با توجه به روند فعلی، جدایی مهاجم از کلوب بروژ قطعی به نظر می‌رسد. قرارداد رضایی با این باشگاه سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

گفتنی است؛ نایمخن طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ از علیرضا جهانبخش بازیکن فعلی فاینورد بهره می‌برد.

کد خبر 618475 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!