Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:35:02 GMT

محمدرضا گرایی: قول می‌دهم بهترین کشتی عمرم را بگیرم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۱۲۷

محمدرضا گرایی: قول می‌دهم بهترین کشتی عمرم را بگیرم

کشتی گیر وزن 67 کیلوگرم المپیکی ایران گفت: قول می دهم بهترین کشتی های عمرم را بگیرم و خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا گرایی پس از صعود به نیمه نهایی کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو گفت: دو کشتی گرفتم که اولی با کشتی گیر کلمبیا بود. او خیلی بد بدن بود اما توانستم شکستش بدهم. کشتی دوم من نیز با استابلر آلمانی کشتی گیر عنوان دار مسابقات جهانی بود که از سد او هم گذشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر برای صعود به فینال با نماینده گرجستان کشتی دارم که باید شکستش بدهم. البته سابقه شکست دادن او را در مسابقات جهانی دارم، امیدوارم عصر هم بتوانم او را شکست بدهم و صعود کنم، سپس در فینال هم کشتی خوبی برای مردم بگیرم.

گرایی در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش کرد تا شکست روز گذشته برادرش تأثیر منفی روی روحیه او نگذارد، تاکید کرد: از روز اول که وارد دهکده شدم، برنامه و هدف‌های خودم را داشتم. کشتی با مجارستان را از دست محمد علی در آوردند و باخت. به هر حال برادرم است و ناراحت شدم اما این اتفاق ذهنم را خراب نکرد چون هدف‌های خودم را دارم و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است و تلاش می‌کنم نماینده گرجستان را شکست بدهم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قول مدال می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: قول می‌دهم با تمام توانم، بهترین کشتی‌های عمرم را بگیرم و خوش رنگ ترین مدال را برای کاروان ایران به دست بیاورم.

منبع: ایسنا

کد خبر 511868

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدرضا گرایی المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 المپیک 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند