Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:48:37 GMT

نجات کودک از حمله مرگبار دو سگ پیت بول

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۱۴۱

نجات کودک از حمله مرگبار دو سگ پیت بول

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر ۱۲ ساله بر اثر حمله سگ‌های پیت بول دچار جراحت شدید شد. این کودک در باغ خانه دوستش در حال بازی بود که مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت. در این حادثه که در ساعت ۲ بعدازظهر روز پنجشنبه رخ داد این کودک از ناحیه صورت، کمر، سینه و پا دچار جراحت شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در یکی از محلات شهر «استافورد شر» انگلیس رخ داد.

یک مرد عابر که از نزدیک شاهد ماجرا بود بلافاصله وارد عمل شد و توانست کودک را از دست این دو سگ نجات دهد. این کودک در حالی که دچار جراحت جدی شده بود به بیمارستان منتقل شد. یکی از همسایگان در این باره گفت: «دو سگی که به این کودک حمله کردند هر دو سگ پیت بول بزرگ بودند. یک مرد محلی که در حال پیاده روی بود با دیدن این کودک که فریاد می‌زد به کمکش شتافت و جان او را نجات داد. این مرد نیز در حال نجات کودک از ناحیه پا و دست مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت.»

بیشتر بخوانید

حمله مرگبار سگ خانگی به نوزاد

صاحب سگ از خانواده کودک عذرخواهی کرده است؛ با این حال آن‌ها وی را مقصر وقوع این اتفاق ندانستند. هر دو سگ به قرنطینه منتقل و صاحب آن‌ها مبلغ ۵۰۰ دلار جریمه شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی حیوانات اهلی حمله سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز