Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:58:45 GMT

فضا سازی گسترده ویژه ماه محرم در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۴۳۶

فضا سازی گسترده ویژه ماه محرم در استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود، گفت: با سیاه پوش کردن حداکثری معابر، برپایی ایستگاه های صلواتی فرهنگی و فعالیت قرارگاه تبلیغ نوین فضای شهرها رنگ و بوی محرم به خود می گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم تعظیم شعائر اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا با فضاسازی حداکثری محیطی و برپایی پویش «هر خانه یک پرچم» و نیز با استفاده از رسوم و آیین‌های دیرین مردم، برای برگزاری هرچه با شکوهتر ایام محرم همه خانه‌های استان مرکز نشر فرهنگ عاشورا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پویش مردمی «هر خانه یک پرچم» توسط گروه‌های جهادی و فعالان حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می شود، ادامه داد: ایستگاه های صلواتی فرهنگی وظیفه هدایت نذورات مردم و توزیع اقلام فرهنگی و بهداشتی را برعهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نگاه ما به محرم فقط برگزاری مجلس روضه نیست، یادآور شد: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند بزرگداشت محرم و صفر را بزرگداشت اسلام می‌دانیم، چرا که پیام قیام خونین امام حسین(ع) برپا داشتن حق و حرکت در صراط مستقیم و مبارزه با جریان کفر است.

حجت الاسلام نظیری گفت: برپایی اجتماعات دینی و مجالس عزادارای بهانه‌ای است برای ایجاد انسجام، وحدت و هم‌افزایی و در نهایت بالا نگه داشتن پرچم سیدالشهدا، تا اینکه بشریت مسیر خود را گم نکند.

وی از برگزاری همایش مجازی ۱۰ هزار هیات شاخص و محوری در کشور خبر داد و افزود: برپایی این همایش در راستای نشان دادن همبستگی و انسجام هیات‌های شاخص و محوری کشور در برنامه‌ریزی برگزاری مراسم عزاداری محرم‌الحرام با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: با آغاز به کار قرارگاه تبلیغات نوین، مبلغان خواهر و برادر در سراسر استان همدان به صورت منسجم در یک قرارگاه مرکزی فعالیت خود را آغاز کردند و در برنامه‌ها و زمان های مشخص شده به کار تبلیغی مشغول شدند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه قرارگاه تبلیغ نوین در شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه و ادارات تبلیغات اسلامی توسط طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران  فعالیت دارد ادامه داد: اقشار مختلف از جمله عشایر تا مردم ساکن شهر جزو جامعه هدف این قرارگاه تبلیغی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تبلیغات اسلامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب