Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم نظارت بر نحوه توزیع و نبود مدیریت صحیح تنها عامل گرانی قیمت مصالح ساختمانی و آشفتگی بازار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کمال حسین پور درباره علل افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بازار و راهکارهای کنترل قیمت آن، بیان کرد: تنها دلیل اصلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی، متاسفانه عدم مدیریت صحیح و نظارت بر بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص سیمان ما شاهد بودیم که یکباره بدون فراهم کردن شرایط لازم آن را در بورس عرضه کردند و برخی افراد سودجو در بورس آن را خریداری کردند و با قیمت بالا در بازار عرضه می کنند. مسلما یک مصالح فروش خُرد توان حضور در بورس را ندارد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: متاسفانه هیچ برنامه ای برای نحوه توزیع آن پس از خرید در بورس و حتی سقف میزان سودی که خریدار می تواند داشته باشد، دیده نشد. در خصوص سایر مصالح ساختمانی نیز وضعیت همین است. عدم نظارت بر نحوه توزیع و نبود مدیریت صحیح در این حوزه تنها عامل گرانی ها است، وگرنه هیچ اتفاقی نسبت به دو ماه پیش رخ نداده که شاهد افزایش قیمت باشیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید نحوه توزیع، قیمت گذاری و نظارت بر بازار مورد بازنگری قرار گیرد. امروز هیچ کسی پاسخگو نیست که در این حوزه چه سیاستی حاکم شده و چرا به اینجا رسیده ایم؟. تنها دلیل این وضعیت نبود نظارت و مدیریت صحیح است که باید اصلاح شود و سایر دلایل صرفا بهانه تراشی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت مصالح ساختمانی قیمت مصالح ساختمانی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قیمت مصالح ساختمانی عرضه سیمان در بورس مصالح ساختمانی مدیریت صحیح نحوه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز