Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز اسناد، مفاخر، کتابخانه‌ها و موزه‌های دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد مشهد با هدف جمع آوری اسناد درباره دانشگاه آزاد و مفاخر این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین مرکز اسناد، مفاخر، کتابخانه‌ها و موزه‌های دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد مشهد با حضور رئیس این دانشگاه در خراسان رضوی و رئیس نهاد نمایندگی مقام مظعم رهبری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرکز با هدف جمع آوری اسناد مربوط به دانشگاه آزاد، دستاورد‌های این دانشگاه و استادان این دانشگاه، برای اولین بار بین واحد‌های دانشگاه آزاد در کشور، در دانشگاه آزاد مشهد احداث شده است.

سعید خیاط مقدم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد در مراسم افتتاح این مرکز گفت: در زمینه راه اندازی این مجموعه، از مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دانشگاه فردوسی و حوزه کتابخانه‌های دانشگاه کمک گرفتیم.

خیاط مقدم بیان کرد: در این مرکز اسناد، مفاخر، تاریخ شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر خواهیم کشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مشهد مرکز اسناد دانشگاه موزه دانشگاه دانشگاه آزاد مشهد مرکز اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم