Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام غلامحسین شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین صبح امروز در نشست خبری که به‌مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل این نهاد برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی 41 سال پیش به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به‌منظور ایجاد وحدت رویه و حفظ انسجام در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نهاد در طول بیش از 4 دهه از عمر خود همواره شاهد فراز و فرودهایی بوده است، اما همواره توانسته در برگزاری مراسم و مناسبت‌ها نقش مؤثری را ایفا کند.

شهسواری ادامه داد: این نهاد در برنامه‌ها نقش مؤذن را دارد و نقش اصلی با مردم است که پشتوانهٔ بزرگی برای برنامه‌ها محسوب می‌شوند.

وی در رابطه با اهمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت این نهاد می‌فرمایند شورای هماهنگی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته و همواره بر اساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است، این نهاد یکی از کهن‌ترین و باسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است.

این مسؤول عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر ما شورای هماهنگی را نداشتیم بی‌شک شاهد ناسازگاری و اشکالات فراوانی در مراسم و مناسبت‌ها بودیم.

شهسواری بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام کرونا در جهت حفظ و صیانت از سلامت مردم تلاش کرده در شیوهٔ برگزاری مراسم‌ها تغییراتی را ایجاد کند، اما در هیچ شرایطی اجازهٔ تعطیلی برنامه‌ها را نداده است، برای مثال راهپیمایی 22 بهمن به جهت رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد کرونا به‌صورت همیشگی برگزار نشد، اما شاهد راهپیمایی خودرویی و موتوری در این مناسبت بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: برخی مسؤولین و رؤسای دستگاه‌ها توفیق همراهی با مردم را در ایام کرونا در مراسم‌ها و مناسبت‌ها نداشتند، اما خوش‌بختانه همواره حضور گسترده مردم را در تمامی برنامه‌ها شاهد بوده و هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در برنامه‌ها به‌لحظه ورود کرده است و توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری مراسم مناسبت ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل