Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: «محمدرضا گرایی» با قابلیت و شایستگی که داشت یک دیدار همراه با ناداوری را مقابل حریف نامدار آلمانی به نه نفع خود تمام کرد.

رسول جزینی امروز (سه‌شنبه) در خصوص عملکرد محمدرضا گرایی و صعودش به نیمه نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم در بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: دیدار مقابل حریف آلمانی همراه با ناداوری مشهود بود که خوشبختانه رضا توانست با شایستگی و قابلیت‌های خود این مسابقه را به نفع خود تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در داوری‌های روز گذشته هم بارها این موضوع را دیدیم که مانع از رسیدن ملی‌پوشان ایران به حقشان شد اما گرایی بدون توجه به وضعیت داوری کار را مقابل این قهرمان عنوان‌دار جهان یکسره کرد.

جزینی عملکرد گرایی را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: حریف نیمه نهایی رضا حریفی قدرتمند است که سعی می‌کنیم در فرصت باقیمانده ذهنش را آماده این دیدار سنگین کنیم.

وی در پایان گفت: انشالله در رقابت‌های عصر محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی بتوانند با کسب دو برنز این تیم جوان را که در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد به موفقیتی نسبی برسانند و دل مردم را شاد کنند.

کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی ایران حرفهایش را اینطور به پایان برد: انشالله بعد از ظهر حریفم را شکست می دهم و به فینال راه پیدا کنم. قول می دهم که تمام توانم را به کار بگیرم و چیزی کم نگذارم.

گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم جولیان آکود از کلمبیا را ۸ بر صفر شکست داد.

او در مرحله یک چهارم نهایی با فرانک استابلر از آلمان (دارنده ۳ طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان/ برنز بازی‌های اروپایی/ ۲ طلا و یک برنز قهرمانی اروپا) روبرو شد که موفق شد حریف عنوان‌دار خود را با نتیجه ۵ بر ۵ شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

راماز زویدزه گرجستانی که در کشتی نخست اسماعیل بوررو قهرمان جهان و المپیک از کوبا را شکست داده بود حریف گرایی در نیمه نهایی است. گرایی در پیکارهای سال ۲۰۱۹ امیدهای جهان راماز زویدزه از گرجستان را شکست داده بود./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

یزدانی و تیلور آمریکایی هم‌گروه نشدند/ گروه سخت اطری

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید