Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری طی امسال خبر داد.

قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا گفت : این ۱۷ پروژه شامل احداث خانه محله صادقیه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، زیرسازی و جدول گذاری معابر حکیم شیروان با اعتبار پنج میلیارد ریال، بهسازی پیاده رو حدفاصل خیابان فرومندی و میدان امام خمینی(ره) اسفراین با اعتبار پنج میلیارد ریال، احداث پایگاه خدمات اجتماعی شیروان با اعتبار ۹ میلیارد ریال، پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب جوادیه بجنورد با اعتبار هفت میلیارد ریال و پروژه بهسازی معابر قلعه کریم اسفراین با اعتبار ۹ میلیارد ریال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : همچنین احداث سالن ورزشی باقرخانه ۲ بجنورد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جوادیه بجنورد با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال، ساماندهی و بهسازی معابر زمین کشوری شیروان با اعتبار ۲/۵ ریال، احداث خانه فرهنگ زمین کشوری شیروان با اعتبار هشت میلیارد ریال، اصلاح و ساماندهی شبکه آب و فاضلاب ارمغان بجنورد با اعتبار پنج میلیارد ریال، تامین قیر برای آسفالت معابر محلات بازآفرینی شهری به میزان ۲۴ میلیارد ریال و توانمند سازی اقتصادی و ظرفیت سازی اجتماعی و نهادی در محلات هدف بازافرینی شطح استان با اعتبار ۱/۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه های بازآفرینی شهری این اداره کل در سال ۱۴۰۰ است.

 قاسمی به بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی اشاره کرد و افزود : در استان خراسان شمالی ۵۹۰ هکتار بافت میانی فرسوده و ۷۱۴ هکتار سکونتگاه های غیر رسمی وجود دارد که بیش از ۵۲ هزار نفر در بافت فرسوده و بیش از ۸۷ هزار نفر در سکونتگاه های غیررسمی ساکن هستند.

وی تصریح کرد : تعداد کل سهمیه تسهیلات استان ۳۷۰ عدد بوده که از این تعداد ۹۶ واحد از ابتدای سال ۱۴۰۰ به بانک ها معرفی شده اند و بیش از ۳۸ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تسهیلات پرداخت شده است.

وی اضافه کرد : اعتبار کل این ۱۷ پروژه معادل ۱۰۶ میلیارد ریال است که در پروژه های مذکور هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مهمترین پروژه هایی که اکنون در استان در حال اجرا است اشاره کرد و افزود : احداث سالن ورزشی باقرخان ۲ با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی به مبلغ قرارداد ۱۵ میلیارد ریال، احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جوادیه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی به مبلغ قرارداد ۳۵ میلیارد ریال و پروژه مشارکتی ۲۲۰ واحدی ارمغان بجنورد با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصدی از مهمترین پروژه هایی است که اکنون در استان در حال اجرا هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح بازآفرینی شهری خراسان شمالی شیروان با اعتبار بجنورد با اعتبار بازآفرینی شهری خراسان شمالی میلیارد ریال ۱۷ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌