Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:02:45 GMT

به‌سازی ۲۴ روستای رزن و درگزین

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۱۰۸

حسن لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی بر مناطق و روستاهای محروم کشور، اظهار کرد: به‌سازی و آسفالت‌ریزی معابر روستایی در ۲ شهرستان رزن و درگزین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این ۲ شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال به‌سازی و آسفالت‌ریزی معابر ۲۴ روستای شهرستان‌های رزن و درگزین اجرا می‌شود، افزود: هم‌اکنون به‌سازی روستاها در دست اجرا است که بیشتر روستاهایی که تا به امروز هیچ‌گونه به‌سازی نشده‌اند، آسفالت‌ریزی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای به‌سازی ۲۴ روستای بیش‌از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی شده است و امسال هم به‌سازی معابر در روستاها در اولویت تخصیص بودجه قرار دارد.

کد خبر 5271667

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرستان رزن درگزین حسن لطفی ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان عکس استانها خطبه های نماز جمعه اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیراز محرم 1400 رزن و درگزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز