Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

فرهاد اشراقی؛ یحیی گل‌محمدی در ابتدای فصل تیم تقریبا آماده‌ای را در اختیار داشت. تیمی که در ۴ سال گذشته هم همواره قهرمان شده و به قول معروف اسکلتش دست نخورده مانده بود. درست برخلاف استقلال که هر سال تیم خود و کادر فنی خود را تغییر می‌دهد و بدون دلیل هم تغییر می‌دهد. البته الان که استقلال باز هم قهرمان نشده باید تغییراتی را ایجاد کند اما نظر مجیدی این است که اسکلت استقلال حفظ شود و چند بازیکن جدید اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های قهرمان در همه جای دنیا تقویت می‌شوند و پرسپولیس هم باید بر اساس نیازهای خود بازیکنان جدیدی بگیرد. هنر یحیی این بود که در نیم فصل سه بازیکن خوب گرفت. سه بازیکنی که واقعاً در قهرمانی پرسپولیس نقش داشتند و مفید بودند اما استقلال نتوانست امین قاسمی‌نژاد را بخرد و لطمه خورد.

صرف نظر از مسائل مدیریتی باید به تیم خوبی که پرسپولیس داشت و استقلال نداشت هم اشاره کرد. مجیدی در یکی از مصاحبه‌هایش تاکید کرد که استقلال را دلال‌ها بسته‌اند و تیم اصلا بالانس نیست. او گفته بود که مثلا من وینگر چپ ندارم و گاهی مجبور می‌شوم از مهدی قایدی در این پست استفاده کنم.

حالا تصور کنید که همین قایدی هم که تک ستاره استقلال بود جدا شود و … 

ختم کلام این که اگر پرسپولیس باز هم اسکلت همین تیم موفق را حفظ کند هیچ بعید نیست باز هم قهرمان شود. استقلال به معنای واقعی کلمه در فصل نقل و انتقالات نیاز به انفجار چند بمب بزرگ دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس خبر ویژه فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟