Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بختگان با حضور رئیس کل دادگستری فارس و برخی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد. خبرگزاری میزان- با حضور رئیس کل دادگستری فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نماینده مردم شهرستان‌های استهبان، بختگان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و معاونین اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس ساختمان جدید الاحداث اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بختگان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تقدیر از تلاش‌های صورت پذیرفته توسط مسؤلان پیشین و فعلی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس در اخذ اعتبار و نظارت بر حسن اجرای پروژه ساختمان اداره ثبت شهرستان بختگان این امر را گامی ارزشمند در راستای اقدامات تحولی دستگاه قضا و با هدف صیانت از حقوق مراجعین برشمرد و ابراز امیدواری کرد ارائه این خدمت سر فصل جدیدی بر انتفاع بیش از پیش مردم فهیم این شهرستان از گستره خدمات ثبتی باشد.
وی ابراز داشت: با توجه به دغدغه‌های موجود در زمینه تثبیت اراضی و املاک ساکنین شهرستان بختگان تعامل ادارات مرتبط در این حوزه با هدف حل این معضلات ضروری بوده و امیدواریم با انعکاس این مشکلات در شورای حفظ حقوق بیت المال ارائه راهکار و تسریع و تسهیل در امر تثبیت املاک و اراضی مردم شهرستان بختگان را شاهد باشیم.
در ادامه این مراسم سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره اجمالی به روند ساخت و تکمیل ساختمان اداره ثبت شهرستان بختگان خاطر نشان کرد: ساختمان این اداره در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۵۹۶ متر مربع و ۶۰۰ متر زیربنا در دو طبقه از محل اعتبارات ملی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تأمین گردیده و با گرامیداشت یاد و خاطره ریاست پیشین سازمان ثبت مرحوم  تویسرکانی و قدردانی از زحمات خداییان ریاست فعلی این سازمان و نیز مدیرکل پیشین ثبت فارس، به بار نشستن این خدمت و اتمام این پروژه را ماحصل اقدامات ارزشمند آن‌ها دانست.
وی نگاه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از توسعه فیزیکی و فراهم سازی بهینه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری را با هدف ارائه خدمات بهتر به مراجعین برشمرد و ابراز داشت: امروزه تجلی واقعی دولت الکترونیک در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را شاهد می‌باشیم و ارائه الکترونیکی بیش از ۳۷۵ خدمت ثبتی به متقاضیان صحه گذار این ادعاست.
هاشمی بیان کرد: با اشراف به این که سازمان ثبت اسناد و املاک متولی اصلی اجرای قانون جامع حد نگار می‌باشد، بر همین اساس و با هدف پیشبرد برنامه‌های تحولی این سازمان و حرکت در مسیر اجرای بهینه سند تحول قضایی خود را ملزم به تثبیت و مستند سازی مالکیت‌های جامعه دانسته و با تمام توان در این جهت حرکت خواهیم کرد.     بیشتربخوانید:      مرکز حمایت از زنان و کودکان آسیب‌دیده از فضای مجازی در یزد افتتاح شد انتهای پیام/ برچسب ها: بختگان اقتتاح ثبت اسناد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بختگان اقتتاح ثبت اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان بختگان افتتاح شد اداره ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، علیرضا حسین بیگی در دیدار با مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: سابقه ۲۲ ساله تاسیس شوراهای حل اختلاف در استان یزد نیاز به مستند سازی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان دارد.

وی افزود: فرهنگ صلح و سازش یزدی ها یکی از جلوه های ویژه در پرونده های شوراهای حل اختلاف است که قابلیت ثبت به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب و اشاعه آن به کشور را دارد.

کد خبر 6093162

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود