Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دولت سیزدهم در مراسم تنفیذ خود تاکید کرد:هرجا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاستهای نظام توجه شد کارها پیش رفت و امور انجام شد .

قدس آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری خود توسط رهبری انقلاب در حسینیه امام خمینی با بیان اینکه شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبری انقلاب این بود که دست مبارک ایشان را می‌بوسیدم، گفت: به دلیل رعایت پروتکل‌ها این توفیق از من سلب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند شکر نعمت اعتماد مردم و رهبری انقلاب اسلامی به خود را به جای می‌آورم. خورشید تابناک مردم‌سالاری دینی بیش از ۴۰ سال است در این سرزمین با هدایت امام بزرگوار و با همت والای مردم بزرگ و وظیفه شناس ما طلوع کرده و مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شده است.

وی افزود: در این مدل، امر دین در برابر دنیا، امر عزت در کنار رفاه به عالم عرضه شد تا بدانند پیوند معنویت با زندگی انسان معاصر را و اینکه دین می‌تواند در متن زندگی انسان معاصر حکومت و تمام شئون زندگی او را اداره کند. در یک کلام جمهوریت در کنار اسلامیت و استقلال در کنار آزادی در هم آمیخت.

رییسی ادامه داد: هرجا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاستهای نظام توجه شد کارها پیش رفت و امور انجام شد و آن‌جا که این توجه صورت نگرفت، اشکال و مشکل پیش آمد.

رییس جمهوری با تشکر از همه دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی تا امروز، اظهار کرد: مردم با همه مشکلاتی که بود حماسه آفریدند و دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرد. در این حماسه همه مردم و اقشار نقش داشتند. پیر و جوان و همه گویش‌ها و اقوام و مذاهب در آن حضور داشتند که از همه به ویژه کسانی که مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کردند به ویژه در رأس همه رهبری معظم انقلاب، قدردانی می‌کنم.


رییسی با بیان پیام مردم در ۲۸ خرداد تحول خواهی و عدالت‌خواهی و مبارزه با فقر و تبعیض بود، تصریح کرد: پیام مردم پاسداشت از خون مطهر شهیدان و وصایای ارزشمند آنان و توجه به ارزش‌های نظام اسلامی و رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه بود و این پیام مردم در انتخابات بود که با فساد مبارزه شود، عدالت حاکم شود و به روابط ناسالم اداری و هر آنچه که پیوندی با جامعه اسلامی ندارد پایان یابد.

ادامه دارد ...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری پیام مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)