Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@03:01:02 GMT

شهردار کرمانشاه استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۹۸۸

شهردار کرمانشاه استعفا داد

به گزارش همشهری آنلاین، در بخشی از این نامه، شهردار کرمانشاه به برخی اقدامات انجام شده در دوران ۳۰ ماهه فعالیتش در شهرداری کرمانشاه اشاره کرده است.

 انجام صدها پروژه خرد و کلان و ابر پروژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، اجتماعی و زیرساخت نرم افزاری، تهیه سند چشم انداز پنج ساله شهر، ارتقای ۲۳۰ درصدی بودجه شهرداری(از ۸۰۰ میلیارد تومان در سال تحویل به ۳۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری) و اخذ گواهینامه جایزه ملی از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه این نامه آمده است: این مهم در ایامی محقق شد که تحریم‌های ظالمانه از یک طرف باعث افزایش هزینه‌های مدیریت شهری شده و از طرفی شرایط سخت کرونایی و تعطیلی کسب و کارها موجب پایین آمدن سطح درآمد مردم و درآمد شهرداری شده و در نهایت عدم همراهی و کارشکنی و مانع تراشی برخی از اعضا شورای اسلامی شهر کار را بر مجموعه شهرداری دشوارتر کرده بود.

در بخش دیگری از نامه استعفای شهردار کرمانشاه خطاب به استاندار آمده است: حال که به پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر نزدیک شده‌ایم و از طرفی برای رسیدگی به امور شخصی و جسمی، استعفای خود را  از سمت شهرداری به محضرتان تقدیم می‌کنم.

کد خبر 618494 برچسب‌ها استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر