Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@03:32:57 GMT

مذاکره ۲ بازیکن استقلال با سپاهان؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۱۵۴

مذاکره ۲ بازیکن استقلال با سپاهان؟

در حالی که مطرح شده مسعود ریگی هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران با سپاهان مذاکره داشته است، اما با پیگیری‌ها مشخص شد این بازیکن هیچ توافقی با سپاهانی‌ها نداشته است و اعلام کرده که اولویت تمدید با استقلال است و اگر این امر میسر نشود، پیشنهادات سایر تیم‌ها را بررسی خواهد کرد. همچنین سیاوش یزدانی که بحث حضورش در سپاهان مطرح بود مذاکراتی با این تیم نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاوش یزدانی مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: لیاقت برد را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل گل‌گهر ساده نبود، اما لیاقت برد را داشتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل گل گهر سیرجان گفت: با وجود تلاش بازیکنم، بازی ساده‌ای نبود ولی لیاقت برد داشتیم. انرژی هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند را حس کردم و بابت این انرژی‌ که به تیم دادند در مسابقه‌ای که ساده نبود، تشکر می‌کنم. عید نوروز را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشد.

وی در خصوص تداوم خراجی‌های تیم سپاهان در دیدارهای اخیر و ترسی که از شکست در بازیکنان این تیم بعد از اخراج احمدزاده دیده می‌شد، گفت: می‌دانید با یک بازیکن کمتر ساده نیست که در فضاها امنیت خوبی داشته باشید و بتوانید فضاها را کنترل کنید. طبیعتاً دفاع کردن نیز سخت خواهد شد. با این وجود به کیفیت تیم حریف و اینکه نتیجه تا قبل از آن اخراج چگونه پیش رفته است نیز بستگی دارد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: خیلی جذاب بود در این بازی که حداقل با یک بازیکن کمتر توانستیم مدیریت کنیم. این اخراج برای ما ساده‌تر بود؛ چون نتیجه یک بر صفر به نفع ما بود وقتی بازیکن ما اخراج شد. به بازیکنان بابت شخصیتی که از خود نشان دادند، تبریک می‌گویم و حداقل می‌توانم بگویم این بار ساده‌تر بود چون جلو بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و در کنار همدیگر متحد باشیم.

اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنی که لیست سپاهان را متوازن کرد (عکس)
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • ۳+۳ بازیکن مورایس در لیست امیر
  • مورایس: لایق برد بودیم
  • مورایس: بردن گل گهر ساده نبود اما لیاقتش را داشتیم
  • پرده‌برداری از راز ۲ ساله/ یزدانی: می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم!
  • مورایس: لیاقت برد را داشتیم
  • کاوه در دسترس مورایس
  • درخواست پپ از ستاره سیتی: لطفا با ما بمان
  • رهایی یک بازیکن سپاهان از بند مصدومیت