Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد حسین زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدیقه شهمرادی در بخش باشگاه کتابخوانی از باشگاه کتابخوانی نوگلان کتاب یار شهرستان منوجان، زینب جهان بیگی از باشگاه پروانه های سفید و زینت فارسی عضو باشگاه کتابخوانی صلح سبز هر دو نفر از شهرستان رفسنجان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: در بخش نامه به نویسنده پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، وانیا شمس از رفسنجان و ابوالفضل خلیفه ای از سیرجان واجد شرایط مرحله نهایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: همچنین فاطمه زهرا میرزایی از باشگاه شهید سیدحسن حسینی شهر کرمان و صبا فارابی از کتابخانه شهید مدنی جیرفت در بخش فیلم معرفی کتاب به مرحله نهایی راه یافتند.

وی تصریح کرد: این نامزدها پس از چند مرحله داوری از میان مستندات ۷۰۰ باشگاه، ۲ هزار فیلم و بیش از ۲ هزار نامه رسیده به دبیرخانه مرکزی پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان انتخاب شد.

حسین زاده ادامه داد: فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، خلاقیت و ابتکار، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، شاخص هایی بود که توسط کارشناسان و متخصصان حوزه ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان در این دوره بررسی و داوری شد.

وی گفت: نامزدهای نهایی از میان ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در یک هزار و ۹۶۰ شهر و روستا به مرحله نهایی راه یافته اند.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی کتابخوانی مرحله نهایی کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند


آقای حامد محقق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این کتابخانه‌ها را ما به عنوان « برنده‌های کتاب » می‌شناسیم. چرا که هم کتاب را به مناطق مختلف می‌برد و هم با ورود کتاب به این مناطق یک « برندگی » ایجاد می‌کنند.
وی گفت:بنابر قانون برای دستگاه‌های مختلف الزاماتی دیده شده که کتاب و کتابخوانی را در مناطق عشایری و روستایی با استفاده از کتابخانه‌های سیار رقم بزنند.
معاون شعر و ادبیات خانه کتاب گفت: این کتابخانه‌ها بهترین راه است برای این که ما در مناطق روستایی و عشایری کتابخانه‌هایی را ببینیم.
وی افزود: بردن کتاب با دوچرخه در کشور‌های اروپایی متداول است و تبلیغات زیادی برای آن می‌شود در حالی که ما هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما کمتر درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.
یکی از معاونت‌های مرتبط با امر توسعه کتاب در نهاد کتابخانه‌ها یک سال قبل  طراحی کتابخانه‌های عشایری را شروع کرد و در دستور کار قرار داد.
جدیدترین کتابخانه عشایری ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان افتتاح شد.
این کتابخانه با عنوان رویش در بزرگترین سایت عشایری کشور در منطقه فتح المبین شوش با استقرار چادر در میان چادر‌های عشایر و مدارس چادری و کانکسی آنان گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال