Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:46:59 GMT

۹۱ زندانی آذربایجان غربی عفو و به آغوش خانواده بازگشتند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۱۹۴

۹۱ زندانی آذربایجان غربی عفو و به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی صبح سه شنبه در این زمینه افزود: به موجب عفو اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی)، تعداد ۹۱ نفر از محکومین زندان‌های استان مشمول عفو و رأفت اسلامی مقام معظم رهبری عفو و آزادی ۹۱ زندانی استان آذربایجان غربی (دامت برکاته) قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرونده این محکومین در کمیسیون عفو استان بررسی و پس از احراز شرایط عفو با موافقت اعضای کمسیون، به تهران و کمسیون مرکزی ارسال که پس از موافقت کمسیون قوه قضائیه با پیشنهاد ریاست قوه قضائیه به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی)، با موافقت معظم له به مناسبت اعیاد قربان و غدیر این محکومان از نعمت آزادی بهره مند شده اند و آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

کد خبر 5271825

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری ناصر عتباتی قوه قضاییه آزادی زندانیان ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیراز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های ایلام در این آیین گفت: آمار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد در سال جاری به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

جمشید اسکندری از تعامل مطلوب مراجع قضایی و بازدید‌های مستمر قضات از زندان‌ها تقدیر کرد و افزود: در این مراسم با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، ۱۳ زندانی از زندان آزاد شدند و سال نو را درکنار خانواده‌های خود آغاز می‌کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

اسکندری بیان کرد: توانمندسازی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند به همراه مسئولان و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • ۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 
  • راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
  • ۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • بازگشت ۵ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده