Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:13:28 GMT

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۲۲۷

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین فتایی امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستان، ضمن تبریک پیشاپیش روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار استان، گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، طرح واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با همکاری این اداره کل، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی، روز پنجشنبه چهاردهم مرداد ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس اصحاب محترم رسانه استان می‌توانند در این تاریخ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ عصر با حضور در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: تمامی برنامه ریزی ها و مقدمات اولیه برای اجرای موفق این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی صورت پذیرفته و از خبرنگاران عزیز استان می‌خواهیم در ساعت مقرر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل واکسیناسیون حضور یابند.

کد خبر 5271815

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان واکسن کرونا ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیراز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه، عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولان در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 6096395

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد