Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی اشرف یوسفی‌قیاسی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان با اشاره به اینکه بانک ملی بیشترین میزان تسهیلات ازدواج را در استان به متقاضیان پرداخت کرده است، اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۵۶ فقره وام معادل ۳۶ درصد مجموع کل تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان مربوط به بانک ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بانک ملت هم در چهار ماهه نخست سال جاری با پرداخت یک هزار و ۷۸۸ فقره،۲۲ درصد کل تسهیلات ازدواج را در این استان پرداخت کرده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان افزود: بانک تجارت استان هم ۹۸۴ فقره، بانک صادرات ۷۳۵ فقره و بانک سپه هم ۵۰۹ فقره تسهیلات ازدواج را طی چهار ماهه امسال به متقاضیان پرداخت کرده است.

یوسفی‌قیاسی بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده ازدواج هم در بانک‌های رفاه کارگران ۴۲۴ فقره، کشاورزی ۳۰۰ فقره، مسکن ۱۸۲ فقره، قرض‌الحسنه مهر ۱۷۶ فقره، توسعه تعاون ۵۴ و پارسیان هم ۱۵ فقره بوده است.

او افزود: طی سه ماهه امسال سه هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های استان پرداخت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۵۳ درصد رشد داشته است.

دبیر کمسیون هماهنگی بانک‌های کردستان گفت: ۱۲ درصد این تسهیلات هم در بخش سرمایه در گردش و هم سرمایه ثابت به بخش کشاورزی، هشت درصد صنعت و معدن، ۱۱ درصد ساختمان، پنج درصد بخش سایر و ۶۴ درصد هم به خدمات و بازرگانی اختصاص پیدا کرده است.

یوسفی‌قیاسی اضافه کرد: از مجموع کل تسهیلات در این مدت ۱۶.۵ درصد توسط بانک ملت، ۱۴.۲ درصد بانک ملی، ۱۲ درصد بانک مسکن، ۱۱.۹ درصد بانک سپه و ۱۰.۳ درصد هم توسط بانک مهر ایران پرداخت شده است.

سیستم بانکی استان کردستان شامل ۲۷ بانک است که از این تعداد ۱۵ مورد آن زیر مجموعه شورای هماهنگی بانک‌های استان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرض الحسنه تسهیلات ازدواج هماهنگی بانک پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های استان باشد

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به شتاب نهضت ملی مسکن در استان با آغاز عملیات ۵۴ هزار واحد مسکونی در سطح استان گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های عامل در استان باشد.

محمد خانچی در جلسه شورای مسکن استان که امروز، ۲۷ اسفندماه در محل این معاونت برگزار شد، با ابراز خرسندی از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و آغاز عملیات اجرایی ۵۴ هزار واحد مسکونی در سطح استان اظهار کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان در قالب ۴۵ سایت واقع در شهرهای مختلف استان اجرایی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین با حضور بذرپاش، عملیات اجرایی تعداد ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی آغاز و ۳۰۰۰ قطعه زمین نیز به خانواده‌های مشمول ماده چهار قانون جوانی جمعیت در استان خوزستان واگذار شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: بی‌شک حضور وزیر، شتاب نهضت ملی مسکن در سطح استان را افزایش می‌دهد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید با سرعت دو چندان برای تکمیل و تسریع در ساخت آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

خانچی به اقدامات در خصوص تکمیل زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی در سطح سایت‌های نهضت ملی اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت سایت‌های نهضت ملی در بعضی از شهرها به بالای ۵۰ درصد رسیده است و دستگاه‌های خدمت‌رسان باید سرعت تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز سایت‌ها را به صورت جدی پیگیری کنند و همچنین در خصوص ساخت مدارس، مساجد و خدمات شهری در این سایت‌ها نیز اقدامات مورد نیاز با سرعت انجام شود.

این مقام مسئول به نقش بانک‌های عامل در سرعت تکمیل واحدهای نهضت ملی اشاره کرد و افزود: بانک‌های عامل جهت تسهیل در تکمیل واحدهای مسکونی در سطح استان با برنامه‌ریزی و درایت، موانع موجود را برداشته و مانع شتاب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان نشوند و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های عامل در استان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در خراسان جنوبی
  • توسعه خراسان جنوبی با کار جهادی و تیمی رقم می‌خورد
  • امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به حدود ۹۰درصد متقاضیان در قم
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های استان باشد
  • پرداخت وام ازدواج به ۹۰ درصد کسانی پرونده تشکیل دادند
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • بانک صادرات ایران ۱۳۰ درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد
  • بانک صادرات ایران 130 درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد