Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی فردا شب در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. دیداری که برنده آن می‌تواند به فینال این رقابت‌ها صعود کند و به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا برود.

فولادی‌ها که در ماه‌های گذشته بازیکنان بسیاری را به دلایل مختلف مانند ابتلا به کرونا، مصدومیت و حتی محرومیت در اختیار نداشتند، برای مسابقه فردا 2 بازیکن محروم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده مهاجمان تیم فوتبال فولاد خوزستان که از بازیکنان اصلی این تیم هستند، بازی فردا در نیمه نهایی جام حذفی را به دلیل محرومیت از دست داده اند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی فرداشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید

نکونام و فولاد خوزستان، شاید آخرین فرصت!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان جام حذفی فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)