Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی فردا شب در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. دیداری که برنده آن می‌تواند به فینال این رقابت‌ها صعود کند و به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا برود.

فولادی‌ها که در ماه‌های گذشته بازیکنان بسیاری را به دلایل مختلف مانند ابتلا به کرونا، مصدومیت و حتی محرومیت در اختیار نداشتند، برای مسابقه فردا 2 بازیکن محروم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده مهاجمان تیم فوتبال فولاد خوزستان که از بازیکنان اصلی این تیم هستند، بازی فردا در نیمه نهایی جام حذفی را به دلیل محرومیت از دست داده اند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی فرداشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید

نکونام و فولاد خوزستان، شاید آخرین فرصت!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان جام حذفی فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد

تیم فوتبال چلسی بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال چلسی از ساعت 16:15 امروز (یکشنبه) و در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس میزبان لسترسیتی بود و موفق شد در دیداری دراماتیک به پیروزی 4 بر 2 برسد.

برای چلسی در این بازی مارک کوکوریا (13)، کول پالمر (1+45)، کارنی چوکووامِکا (2+90) و نونی مادوئکه (8+90) گلزنی کردند. رحیم استرلینگ نیز در دقیقه 26 یک پنالتی را از دست داد. همچنین اکسل دیساسی (51 - گل به خودی) و استفی ماویدیدی (62) نیز گل‌های لسترسیتی را به ثمر رساندند. این تیم در دقیقه 72 دویل را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و 10 نفره شد.

چلسی در نیمه نخست این بازی با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم برتری خود را از دست داد و کار به تساوی کشیده شد. در این بین تعویض‌های پوچتینو در دقایق آخر بازی برگ برنده شیرهای لندن بود و این تیم با رقم زدن یک پایان دراماتیک موفق شد 2 گل در وقت‌های تلف شده به ثمر برساند و با رسیدن به این پیروزی سخت راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در ادامه بازی‌های این مرحله منچستریونایتد از ساعت 19 پذیرای لیورپول خواهد بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود منچسترسیتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس قهرمانان جام حذفی انگلیس

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی، انصاری‌فرد و چشمی از لیست تیم ملی‌ خط خوردند
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و لیورپول + فیلم
  • (تصاویر) اخراجی که حکم صعود چلسی را امضا کرد
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • چلسی با یک پیروزی دراماتیک به نیمه نهایی جام حذفی رسید
  • گواردیولا؛ پادشاه نیمه نهایی
  • باتجربه‌ترین گلر لیگ، قرمزها را متحد کرد (عکس)
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس