Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-19@04:30:10 GMT

رفع اختلال جهانی اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۳۲۴

رفع اختلال جهانی اینستاگرام

ایتنا - ​​​​​​​اینستاگرام اعلام کرد مشکلی که باعث اختلال دسترسی بعضی از کاربران به این پلتفرم شده بود را حل کرده است.

اینستاگرام در توییتی اعلام کرد: "ما برگشتیم! اگر پیش از این شرایط  دشواری داشتند اکنون باید حساب شما به وضعیت عادی برگشته باشد."

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق گزارش وب سایت ردیابی قطعی داون دتکتور، اینستاگرام برای حدود شش هزار کاربر قطع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام که متعلق به شرکت فیس بوک است، پیش‌تر اعلام کرده بود می‌دانیم که بعضی از کاربران در حال حاضر مشکل دسترسی پیدا کرده اند و ما سرگرم رفع آن هستیم.

بر اساس گزارش رویترز، داون دتکتور موارد قطعی و اختلال وب سایت‌ها و سرویس‌ها را از منابع مختلف شامل گزارش‌های خطایی که توسط کاربران در این پلتفرم ارسال می‌شود، ردیابی می‌کند. اختلال اخیر ممکن است برای شمار زیادی از کاربران روی داده باشد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهداشت جهانی از اسرائیل خواست از حمله به رفح خودداری کند/20 حمله به دریافت کنندگان کمک های غذایی

به گزارش حوزه بین الملل خبر گزاری تقریب؛ تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در پلتفرم X نوشت: "من به شدت نگران گزارش‌های مربوط به طرح اسرائیل برای حمله زمینی به رفح هستم. تشدید خشونت جدید در این منطقه شلوغ منجر به مرگ و رنج بیشتر خواهد شد."

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت افزود: به نام بشریت از اسرائیل می‌خواهیم که به نام بشریت به سمت اجرای طرح خود پیش نرود و به دنبال صلح باشد.

وی با بیان این که روند تخلیه که ارتش اسرائیل قصد دارد قبل از حمله انجام دهد، راه حل ممکنی نیست، توضیح داد: "1.2 میلیون ساکن رفح هیچ جای امنی برای رفتن ندارند و از امکانات بهداشتی کارآمد و ایمن که بتوانند در هر جای دیگری در غزه به آنها دسترسی داشته باشند، بی‌بهره‌اند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از نظر جسمی ضعیف، گرسنه و مریض هستند به حدی که نمی‌توانند دوباره آواره شوند.

این در حالی است که با وجود گسترش گرسنگی در نوار غزه، دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد بیش از 20 حمله به ساکنانی که در انتظار کمک‌های بشردوستانه بودند را از ماه ژانویه تا کنون ثبت کرده است.

این دفتر هیچ طرفی را برای موج حملات به مردمی که منتظر کمک بودند، مقصر ندانست.

در تعدادی از گزارش‌ها و بیانیه‌های سازمان ملل، این دفتر حداقل 26 حمله از این دست را از اواسط ژانویه به ثبت رسانده است. از جمله حمله‌ای که پنجشنبه شب به صدها فلسطینی که در دوربرگردان الکویت در شهر غزه منتظر رسیدن کاروان کامیون‌های کمک‌رسانی بودند، رخ داد.

به گزارش نیویورک تایمز، مقامات بهداشتی در غزه، نظامیان اسرائیلی را به انجام یک حمله هدفمند به این جمعیت که 20 کشته برجای گذاشت، متهم کردند و سه شاهد نیز از بمب‌گذاری در محل حادثه خبردادند.

ارتش اسرائیل افراد مسلح فلسطینی را مقصر این فاجعه دانست و مدعی شده که این حادثه را بررسی خواهد کرد.

به گفته سازمان ملل، این حداقل دهمین حادثه از این نوع در ماه مارس بود که در آن افراد در حالی که منتظر کمک‌ها در میدان الکویت یا النابلسی بودند، هدف گلوله قرار گرفتند و کشته یا زخمی شدند.

در مرگبارترین حادثه بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی به اطراف یک کاروان در شهر غزه در اواخر فوریه، بیش از 100 فلسطینی کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

نیویورک تایمز به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که نظامیان اسرائیلی به سمت فلسطینی‌هایی که به سمت کامیون‌های کمک رسانی می‌رفتند، آتش گشودند.

ارتش اسرائیل مدعی شد که نظامیان این رژیم زمانی که جمعیت به گونه‌ای حرکت کرد که آنها را در معرض خطر قرار داد، تیراندازی کردند.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که بیشتر افراد در این ازدحام جان باختند و تعدادی از آنها توسط کامیون زیر گرفته شدند.

دیگر خبرها

  • بروزرسانی تازه این گوشی را امن‌تر از هرموقعی کرد!
  • طلا سقوط کرد/ قیمت جدید طلا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • بهداشت جهانی از اسرائیل خواست از حمله به رفح خودداری کند/20 حمله به دریافت کنندگان کمک های غذایی
  • دغدغه‌ جهانی برای کاربرد «مسئولانه» هوش مصنوعی/ نشست کشور‌ها با محوریت نظامی
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد ‍!
  • خطای اپلیکیشن «برق من» کاربران را سرگردان کرد
  • شولتس: اتحادیه اروپا با پول روسیه برای اوکراین سلاح می‌خرد
  • نیمی از سودانی‌ها به شدت نیازمند کمک هستند
  • بزرگداشت ثبت جهانی افطار و نوروز
  • افزایش پیش‌بینی آژانس بین‌المللی درباره تقاضای جهانی نفت