Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس را وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: بهره گیری از معارف ناب و بی نظیر دفاع مقدس، مستلزم برنامه ریزی دقیق، عالمانه و هوشمندانه است و می‌طلبد که از همه ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای دستگاه‌های درگیر در دفاع مقدس برای تبیین و معرفی آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تکمیل و حفظ آرشیو منابع ارزشمند صوتی و تصویری سال‌های دفاع مقدس را به عنوان گنجینه تاریخی ذی قیمت عنوان کرد و افزود: مسلما اهمیت انجام این کار در آینده بیشترمشخص می‌شود و نسل‌های آینده میهن اسلامی با دیدن تصاویر این گنجینه ارزشمند به حماسه‌سازی‌های نسل‌های گذشته خود افتخار می‌کنند.


لطیفی بااشاره به برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای استان زنجان برای برگزاری باشکوه کنگره شهداء و برگزاری جلسات متعدد در حوزه‌های مختلف برنامه سازی، گفت: بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف در دست تولید و پخش است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به هزار و  ۷۰۰ دقیقه برنامه ضبط شده از خانواده معظم شهداء، تله فیلم تنهایی یوسف، قاب عاشقی، مجموعه مستد راه ناتمام، تله تئاتر نجات اربیل، مجموعه مستند نشانه‌ها و برنامه ترکیبی طلیعه عشق در کنار نماهنگ‌های متعدد، تولید و پخش ۱۴۰ قسمت تقویم عزت، با موضوع جنگ تحمیلی اشاره کرد.


او ادامه داد: همچنین ۱۴ محور برنامه سازی در معاونت صدا در قالب نمایش‌هایی مانند بغض خیس، مجموعه برنامه یک آسمان ستاره، کتب صوتی، مسابقه مستند گزارشی و روایت شیدایی در دست اجرا و تولید است.


مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان از تولید و نشر ۱۱۳ مورد موشن گرافیک، اینفوگرافی، روزنگار دفاع مقدس، استاپ موشن، ویدئو و صفحه ویژه در وب سایت مرکز توسط معاونت مجازی و تهیه و تولید ۵ اثر فاخر موسیقی با موضوع شهدای غواص خبر داد.


لطیفی تهیه گزارش‌های خبری در عناوینی مانند مردان میدان فرزندان شهید، شهداء شاخص، عکس خبری در کنار تولید و پخش ده‌ها عنوان گزارشی ویژه را از اقدامات معاونت اطلاعات و اخبار مرکز اعلام کرد.


او بر لزوم برنامه ریزی مدون بمنظور برگزاری نمایشگاه اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره شهداء در قالب آثار صوتی و تصویری در روز دیدار اعضای ستاد با مقام معظم رهبری تأکید کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) زنجان هم ۸سال دفاع مقدس را برگ زرینی از تاریخ حماسه ملت بزرگ ایران دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس جزء بزرگترین و ماندگارترین رویداد‌ها در تاریخ میهن اسلامی است. 

سردار کرمی  افزود: هر چند در طول قریب به ۴دهه پس از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس، با همت صدا و سیما شاهد تلاش‌های صادقانه و ماندگاری در تحقق ماموریت و رسالت انتقال معارف دفاع مقدس بوده ایم، لیکن با توجه به عظمت، وسعت و عمق ارزش‌های دوران دفاع مقدس و در آستانه برگزاری این کنگره ملی نیازمند حضور موثر همه دستگاه‌های دولتی و فرهنگی برای ایجاد نهضتی فراگیرتر جهت بسط مفاهیم و ارزش‌های این دوران طلایی هستیم.


او ادامه داد: بخش عمده مقدمات، اطلاع رسانی، پوشش و پخش مراسم مربوط به این کنگره بر دوش صداوسیما است و باید نهاد‌های ذیربط ضمن هاهنگی با رسانه استانی، اسناد و اطلاعات مربوط به ایثارگران و شهداء را در اختیار صدا و سیما بگذارند تا این گنجینه بی نظیر حفظ و حراست شود.


در ادامه این جلسه قائم مقام، معاونین حوزه‌های تولیدی صدا وسیمای مرکز زنجان و مسئولین سپاه انصار المهدی (عج) هر یک به بیان نظارت و پیشنهادات خود در حوزه برنامه سازی مناسبت و همچنین نحوه برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان پرداختند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیما فرمانده سپاه دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش ‌و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه رویداد دختران ایران با هدف تبیین الگوی سوم زن اسلامی و هویت بخشی به دختران ایران زمین در عرصه کنشگری و جریان‌سازی  با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش، حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

زهره سادات لاجوردی، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معاونت پرورشی و معلمان پرورشی در مدارس نقش بسیار موثری می‌توانند داشته باشند. ارتباط با جوانان و نوجوانان را باید این معاونت‌ها یاد بگیرند، زیرا ارتباط مستمر و نزدیک با دانش‌آموزان بسیار مهم است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرزندان دوازده سال در اختیار مدارس هستند؛ زمانی‌که از نزدیک نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که همه دانش‌آموزان توان خود را برای کسب رتبه در کنکور به‌کار می‌گیرند.

لاجوردی اظهار کرد: به دلیل عدم فعالیت معاونت‌های پرورشی و معلم‌های پرورشی نقص‌های بسیار زیادی مشاهده می‌شود و تحت تاثیر القائات کاذب دشمن قرار گرفتیم. در راه رسیدن به قله با فراز و نشیب‌هایی روبرو هستیم و این کار راحتی نیست و برای اینکه حرف خودمان را به جهانیان برسانیم باید از تمام موانع عبور کنیم.

وی افزود: دشمن امروز اولویت‌های مسئولان را عوض می‌کند و در سیاست‌گذاری‌ها دخالت می‌کند. باید با دقت بیشتر نفوذی‌هایی که در لباس دوست ظاهر می‌شوند را شناسایی کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مطابقت اندیشه‌ها باید با ارزش‌های اسلامی باشد، درغیراینصورت دچار خطا خواهیم شد.

لاجوردی با بیان اینکه مفاهیمی مثل تحول و گفتمان‌سازی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: موضوع تبیین با ارزش‌های دینی را در کنار این مفاهیم باید قرار دهیم. تببیین راهی است که باید انسان در آن قدم بردارد و این موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه روایت‌های ناصحیح باعث شده است که ما در راه اشتباه قدم برداریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اگر ما روایت‌گری را درست انجام ندهیم، دشمن با استفاده از رسانه‌های خود راه غلط در بین آحاد مردم جا می‌اندازد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه فتنه‌ایی ایجاد شود، مردم باید آگاه شوند. قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود؛ اما مطالبه‌گری و حمایت مردم از فراجا به ارتقای جامعه اسلامی کمک می‌کند و این موضوع خون شهیدان را پایمال نمی‌کند.

به گزارش آنا، رویداد دختران ایران با حضور روایتگران نوجوانی ۶ تا ۷ ازدیبهشت در اردوگاه بین‌المللی باهنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان