Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در این رویداد که ثبت نام آن  از نیمه اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد و تا نیمه تیرماه ادامه داشت، بیش از ۱۵۰ نوقلم با ۳۱۰ اثر از ۲۳ استان شرکت و ایده‌ها، طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود را در سامانه Sahebqalam.ir ثبت کردند.

تهران، خراسان رضوی، قم، اصفهان، خوزستان، فارس و البرز استان‌هایی هستند که بیشترین شرکت‌کننده را در این رویداد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بر اساس این گزارش، افراد برگزیده پس از داوری اولیه توسط هیات انتخاب، در رویدادی ۲ روزه در نیمه مرداد شرکت می‌کنند و پس از طی مراحل مختلف، طرح‌های نهایی تله‌فیلم یا مینی‌سریال خود را ارسال می‌کنند.

داوری نهایی آثار نیمه نخست شهریور انجام می‌شود و در نهایت سه اثر برگزیده انتخاب می‌شود.
طرحهای برگزیده توسط مرکز سیمافیلم برای تولید حمایت خواهند شد.
لازم به ذکر است نخستین دوره رویداد فیلمنامه.نویسی «صاحب قلم» با موضوع رویای ایرانی و با محوریت خلق ایده تا نگارش فیلمنامه تله‌فیلم و مینی سریال، توسط اداره کل فیلمنامه‌نویسی مرکز سیمافیلم و با مشارکت مرکز نوآوری رسانا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رقابت خراسان رضوی فیلمنامه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود