Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد الی ماشاالله پروژه نیمه‌کاره و نیمه تمام دارد. از پروژه‌ ‌کوچک اما مهم حذف نقاط حادثه‌خیز گرفته تا پروژه بزرگ و ملی مثل پاتاوه به دهدشت.

یکی از این پروژه‌ها پروژه ایمن‌سازی منطقه حادثه‌خیز محور یاسوج به سمیرم به طول ۲ کیلومتر است که سال گذشته در همان زمانی که استان درگیر زلزله سی‌سخت بود توسط استاندار کلنگ‌زنی و قرار شد با ایمن‌سازی نقش اساسی در کاهش تصادفات داشت اما پروژه با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره به حال خود رها شده و در کاهش تصادفات که تاثیر نداشته هیچ بلکه چهره زشتی به ورودی شهر یاسوج داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فنی در خصوص این پروژه با اشاره به اینکه چندین جلسه با پیمانکار طرح برگزار شد، گفت: قصور پیمانکار موجب شده تاکنون دو تصادف در این نقطه از شهر یاسوج رخ دهد.

کیامرث حاجی‌زاده با انتقاد از اقدامات برخی پیمانکاران افزود: برخی پیمانکاران فقط پروژه‌ها را زخمی می‌کنند و کاری از پیش نمی‌برند اسامی این پیمانکاران را اعلام می‌کنیم تا از حضور در مناقصه‌ها محروم شوند.

وی با تاکید بر فسخ پیمان با پیمانکار پروژه ایمن‌سازی منطقه حادثه‌خیز محور یاسوج_سمیرم گفت: مدت پیمان ۱۲ ماه است و با گذشت ۶ ماه از کلنگ‌زنی، پروژه تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی همچنین خواستار فسخ پیمان برخی پروژه‌ها مانند بهسازی و آسفالت و احداث پل راه روستایی آجم و  پل‌های بره‌مل و تنگ مونه لنده شد.

اما سید انتظام سهمگین معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به اینکه درهمه نشست‌های شورای فنی آخرین بخش‌نامه‌ها و ضوابط فنی در حوزه نظام فنی و اجرایی کشور تشریح می‌شود، گفت: طبق قانون پیمانکار نمی‌تواند از حضور در مناقصه‌ها منع شود مگر به واسطه سایر پروژه‌‌هایی که انجام داده است.

وی بیان کرد: به واسطه  پیمانکاران به واسطه عملکرد سایر پروژه‌ها قرارداد فسخ سپس در هیات رسیدگی به تخلفات انتظامی پیمانکاران محرومیت تصویب شود محرومیت انجام و گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاران به مدت ۲ تا ۲.۵ سال به حالت تعلیق در خواهد آمد.

وی بیان کرد: تاکنون اقدام به تعلیق گواهی نامه صلاحیت برخی پیمانکاران شده و پیمانکارانی که در نشست امروز شورای فنی گواهی نامه آنها به حالت تعلیق درآمده با  طی مراحل مدت ۲ تا ۲.۵ سال تعلیق می‌شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای فنی استان پروژه های زخمی گواهی نامه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلک‌شارک که یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS۳ معرفی کرد.

براساس گزارش زومیت، ساعت فوق مقاوم GS۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.
ساعت GS۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP۶۹K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق‌ مقاوم GS۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903023

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟